کد خبر : 23390
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آذر 1402 - 13:01

پیام مدیرعامل بانک کارآفرین به مناسبت سالگرد تاسیس بانک

مجتبی دوراندیش

بانک سبز کارآفرین در راه هوشمند شدن

بانک سبز کارآفرین در راه هوشمند شدن
دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین در پیام خود به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد تاسیس بانک کارآفرین، این بانک را بانک سبزی خواند که به سمت هوشمند شدن و فراگیرکردن خدماتش در حرکت است.

به گزارش خریدار، در متن پیام دکتر احمد بهاروندی آمده است :”بیست و چهارمین سالگرد تاسیس بانک سبز کارآفرین را به تمامی خانواده مسئولیت پذیر، توانمند و پرتلاش، سهامداران ارجمند، مشتریان معزز و ذی نفعان بانک تبریک می گویم.

بانک کارآفرین در حالی بیست و چهارمین سال فعالیت خود را سپری کرد، که طی این سال ها، با تکیه بر سرمایه انسانی توانمند، کارآمد، با تجربه و دلسوز خود و به پشتوانه اعتماد مشتریان و حمایت سهامداران توانسته است به عنوان بانکی شفاف و متمایز در ارائه خدمات به هم میهنان عزیز کارنامه ای درخشان و شفاف را از خود ارایه دهد.

بانک سبز کارآفرین در نزدیک به ربع قرن فعالیت بانکی تمرکز خود را بر حمایت از کارآفرینان، کسب و کارهای دانش بنیان و حوزه سلامت، غذا –دارو، قرار داده است. امیدوارم که همچون گذشته بانک کارآفرین بتواند در کنار پشتیبانی از تولید و اشتغال پایدار، به ایفای رسالت و مسئولیت های اجتماعی پرداخته و نام و جایگاه خود را بیش از پیش در جامعه به عنوان بانکی پیشگام تثبیت کند. همچنین قدردان زحمات همکاران و تمامی مدیرانی که در طی این سالها باعث رشد و بالندگی بانک شده اند، هستم و امیدوارم با تلاش مضاعف، همدلی و وفاق بتوانیم در راستای توسعه و آبادانی کشور گام برداریم.”

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.