کد خبر : 25836
تاریخ انتشار : شنبه 19 اسفند 1402 - 9:26

مجتبی دوراندیش

بانک توسعه تعاون در دو رشته کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران رتبه نخست را کسب کرد

بانک توسعه تعاون در دو رشته کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران رتبه نخست را کسب کرد
روابط عمومی بانک توسعه تعاون در سومین جشنواره مردم داری ایران، در دو رشته "اطلاع رسانی" و "مدیریت روابط رسانه ای" رتبه نخست را از آن خود کرد.

به گزارش خریدار، این جشنواره که به همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری دانشگاه‌ها، روابط عمومی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی برگزار شد، در دو بخش رقابتی و آموزشی و در دو گروه ملی و استانی در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.

در این دوره از جشنواره، اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون با ارائه ی محصولات و فعالیت‌های مختلف خود در حوزه روابط عمومی، موفق به کسب رتبه نخست در بخش‌های “اطلاع رسانی” و “مدیریت روابط رسانه ای” شد.

سید علی میرفخرایی، رئیس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون، در این خصوص گفت: کسب این افتخارات در اکوسیستم مدیریتی فعلی بانک توسعه تعاون، منبعث از راهبری کلان جناب آقای شیخ حسینی مدیر عامل بانک بعنوان مدیرعاملی ارتباط گستر است و نشان‌دهنده تلاش و تعهد همکاران ما در اداره کل روابط عمومی بانک است که با خلاقیت و نوآوری در تولید محتوا و اطلاع‌رسانی شفاف و به موقع، توانستند نظر داوران محترم جشنواره را جلب کنند.
وی افزود: روابط عمومی بانک توسعه تعاون همواره در تلاش است تا با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی و با اتکا به رویکردی تعاملی، به بهترین نحو به وظایف و رسالت‌های خود در قبال مخاطبان و ذینفعان بانک عمل کند.
گفتنی است سومین جشنواره مردم داری ایران با هدف انتخاب و معرفی بهترین الگوها و عملکردها در زمینه روابط عمومی و با حضور جمعی از مسئولان و فعالان حوزه روابط عمومی کشور برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.