کد خبر : 23194
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 آذر 1402 - 13:48

مجتبی دوراندیش

بانك صنعت و معدن بیش از 70 هزار میلیارد ریال تسهیلات به طرح های صنعت كاغذ و صنایع وابسته آن پرداخت نموده است

بانك صنعت و معدن بیش از 70 هزار میلیارد ریال تسهیلات به طرح های صنعت كاغذ و صنایع وابسته آن پرداخت نموده است
دکتر علی خورسندیان مدیرعامل بانک صنعت و معدن با توجه به برگزاری جشن خودکفایی تولید کاغذ کتب درسی و با اشاره به اهمیت خودکفایی در این صنعت اظهار داشت: این بانک بیش از 70 هزار میلیارد ریال تسهیلات سرمایه ثابت و سرمایه در گردش به طرح های صنعت کاغذ، کارتن، صنایع بسته بندی و چاپ از محل منابعی همچون حساب ذخيره ارزي، منابع ارزی صندوق توسعه ملي، منابع داخلي ریالی بانك، وجوه اداره شده و منابع ريالي صندوق توسعه ملي پرداخت نموده است.

به گزارش خریدار، دکتر علی خورسندیان عنوان کرد: کاغذ از جمله کالاهای استراتژیک کشور است که افزایش عرضه و تقاضای آن ارتباط مستقیمی با بهبود سطح دانش و فرهنگ جامعه دارد.
دکتر خورسندیان تاکید کرد: این بانک به حمایت خود از واحدهای تولید کاغذ و صنایع مرتبط با آن برای تامین نقدینگی به منظور به روزرسانی ماشین آلات و تکنولوژی تولید ادامه می دهد و طرح های مهمی را در این خصوص تامین مالی نموده است.
وی خاطرنشان کرد: صنایع بسیاری مانند صنعت بسته بندی، چاپ و نشر و …به صنعت کاغذ وابسته هستند و خودکفایی در تولید کاغذ و مقوا مانع خروج ارز از کشور شده و سبب رونق صنایعی که به صنعت یادشده وابسته هستند، می گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.