کد خبر : 22392
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آبان 1402 - 19:39

مجتبی دوراندیش

بازدید و گفت‌وگوی مدیرعامل بانک ملی ایران با هنرمندان جشنواره «همام»

بازدید و گفت‌وگوی مدیرعامل بانک ملی ایران با هنرمندان جشنواره «همام»
مدیرعامل بانک ملی ایران در بازدید خود از سومین جشنواره همام، که در راستای ارائه آثار هنرمندان توانیاب و جانباز برگزار می شود، بازدید و با این هنرمندان گفت و گو کرد.

به گزارش خریدار، سومین جشنواره بین‌المللی همام، ویژه توانیابان عزیز و جانبازان سرافراز در حوزه های هنرهای تجسمی، صنایع دستی هنرهای سنتی و موسیقی با حمایت مالی بانک ملی ایران برگزار شده است تا فرآیند ارائه آثار این هنرمندان به مخاطب بیش از پیش تسهیل شود.

گفتنی است در این دوره از جشنواره همام، هنرمندان از ۲۷ استان سراسر کشور و ۱۱ کشور آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده اند.

بانک ملی ایران که اسپانسری این دوره از جشنواره همام را به عهده دارد، تلاش کرده است تا با این اقدام، سهولت بخش ارائه آثار این هنرمندان در جشنواره باشد و انگیزه حضور هنرمندان توانیاب را در عرصه های رقابتی و عمومی افزایش دهد.

در این راستا دکتر ابوالفضل نجارزاده، مدیرعامل بانک ملی ایران طی یک بازدید از نمایشگاه این جشنواره، با هنرمندان حاضر به گفت و گو پرداخت و شنوای دغدغه ها و مشکلات این هنرمندان بود.

نجارزاده در این دیدار، پس از ساعاتی گفت و گو با هنرمندان حاضر در این جشنواره، ضمن قدردانی از تلاش این هنرمندان، نسبت به تلاش بانک ملی برای حمایت روز افزون این بانک از جشنواره همام و قشر توانیاب تاکید کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.