کد خبر : 22688
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 آذر 1402 - 19:31

مجتبی دوراندیش

بازدید مدیران ارشد بانک ملی ایران از غرفه بانک در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی “ایران متافو”

بازدید مدیران ارشد بانک ملی ایران از غرفه بانک در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی “ایران متافو”
اعضای هیات عامل و معاونان بانک ملی ایران با حضور در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی "ایران متافو" در تهران، از غرفه بانک ملی ایران و دیگر شرکت های دانش بنیان و صنایع خلاق حاضر در نمایشگاه بازدید کردند.

به گزارش  خریدار، محمدرضا محمود پناه عضو هیات عامل و معاون بانکداری جامع، حمیدرضا مختاریان سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات و جواد بخشی عضو هیات عامل و معاون پشتیبانی بانک در راستای توسعه و گسترش همکاری ‌های دو جانبه و ایجاد تعامل بیشتر و مؤثرتر، از غرفه شرکت های دانش بنیان حاضر در این نمایشگاه بازدید و با تعدادی از فعالان، کارآفرینان و تولیدکنندگان صنعت متالورژی دیدار و گفت و گو کردند.

همچنین بسیاری از فعالان صنایع فولاد، سرمایه‌گذاران و سازندگان قطعات مورد نیاز صنعت متالورژی و شرکت های معدنی کشور با حضور در غرفه بانک ملی ایران، به منظور گسترش همکاری ها و همچنین استفاده از محصولات اعتباری و ابزارهای تامین مالی مورد نیاز خود با مدیران ارشد این بانک به بحث و تبادل نظر پرداختند.

گفتنی است، حمایت و تامین مالی شرکت های دانش بنیان، امروز به‌عنوان یک رویکرد و هدف در بانک ملی ایران دنبال می‌شود و این بانک سعی دارد با برنامه‌ریزی‌های صحیح و با بهره‌گیری از محصولات و ابزارهای نوین مالی طرح های روبنایی و زیربنایی کشور را توسعه دهد تا افزون بر رشد تولید و ایجاد فرصت های شغلی جدید، زمینه توسعه کشور را بیش از پیش فراهم کند.

گفتنی است نمایشگاه بین المللی متالورژی (ایران متافو) یکی از بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه های متالورژی در منطقه غرب اسیاست که با هدف معرفی توانمندی های شرکت های ایرانی و خارجی فعال در حوزه متالورژی، ایجاد زمینه های همکاری و سرمایه گذاری مشترک، تبادل دانش و اطلاعات فنی و تخصصی و توسعه بازارهای صادراتی برای محصولات و خدمات متالورژی در تهران برگزار می شود.

غرفه بانک ملی ایران در این نمایشگاه تا ششم آذر ماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران، سالن 5 (ملل) ، پذیرای فعالان اقتصادی، صنعتگران، مدیران صنایع و شرکت های فولادی و معدنی ، کارآفرینان و علاقمندان خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.