کد خبر : 20761
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 15 تیر 1402 - 13:17

ایران بالاترین ضریب برق‌رسانی جهان را دارد

ایران بالاترین ضریب برق‌رسانی جهان را دارد
معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس وزیر نیرو گفت که جمهوری اسلامی ایران با ۹۹.۹ درصد، بالاترین ضریب برق رسانی در دنیا را در اختیار دارد و این مهم به برکت انقلاب اسلامی محقق شده است.

به گزارش خریدار، احمد حیدری در آیین محفل انس با قرآن کریم و ولایت که در محل مجتمع اقامتی و رفاهی شرکت برق منطقه ای مازندران در ساری برگزار شد، افزود: به برکت انقلاب اسلامی و در سایه تلاش ها و مجاهدت های شبانه روزی متخصصان داخلی، کشورمان در ردیف ۱۰ کشور برتر سازنده سد قرار دارد و این افتخار بزرگی برای ملتمان محسوب می شود.

وی با اشاره به بروز تنش آبی و واقعه خشکسالی در کشور در طی سال های اخیر، اظهار داشت: برای مقابله با بحران کم آبی، اقدامات بسیار مطلوبی در چند سال گذشته صورت گرفته است و برای عبور از شرایط فعلی، علاوه بر تداوم اقدامات مقابله با خشکسالی، باید از تمام ظرفیت هاو امکانات نیز به شکل مطلوب استفاده کرد.

وی لازمه مقابله با بحران کم آبی و بروز خشکسالی در کشور را سرمایه گذاری اصولی برای مهار آب‌های سطحی ذکر کرد و گفت: برای جمع آوری آب های سطحی باید سرمایه گذاری بیشتری صورت گیرد تا بتوانیم بخشی از بحران کم آبی در کشور را جبران کنیم.

معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس وزیر نیرو، بزرگ‌ ترین و مهم ترین طرح در دست اقدام وزارت نیرو به لحاظ گستردگی و اعتبارات، طرح جهاد آبرسانی است و برای تحقق این مهم از تمام امکانات و ظرفیت های موجود باید شکل مطلوب استفاده شود.

حیدری در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه حرکت جمهوری اسلامی ایران به سمت دولت اسلامی و تمدن اسلامی رو به جلو و فزاینده است، خاطرنشان کرد: امروز به برکت فرهنگ بسیجی، فرهنگ ولایت، ایمان و اعتقاد، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در همه زمینه ها تقویت شده و استقرار یافته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.