کد خبر : 23562
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 آذر 1402 - 12:10

مجتبی دوراندیش

انعقاد قرارداد مشارکت بانک ملت و آبفای اصفهان برای تامین مالی پروژه های آب و فاضلاب

انعقاد قرارداد مشارکت بانک ملت و آبفای اصفهان برای تامین مالی پروژه های آب و فاضلاب
آیین انعقاد قرارداد مشارکت بانک ملت و شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با هدف تامین منابع مالی پروژه های آب و فاضلاب این استان برگزار شد.

به گزارش خریدار، در این تفاهم نامه که به امضای مسعود نصراصفهانی رییس هیات مدیره بانک ملت و حسین اکبریان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان رسیده، بانک ملت منابع مالی پروژه های آب و فاضلاب استان اصفهان را تامین خواهد کرد.
نصر اصفهانی در این جلسه با اشاره به اینکه بانک ملت همواره آماده خدمت رسانی به نظام جمهوری اسلامی ایران است گفت: امروزه بانک ملت رتبه نخست شبکه بانکی در تمام شاخص ها را در اختیار دارد و رسیدن به خودکفایی در تامین سوخت و بنزین حاصل همکاری بانک ملت با شرکت های پتروشیمی و مشارکت در ساخت پالایشگاه های بزرگ کشور است.
رییس هیات مدیره، به جایگاه خاص استان اصفهان و نقش تعیین کننده شرکت های صنعتی این استان در اقتصاد کشور اشاره کرد و افزود: استان اصفهان با تقدیم هزاران شهید، جانباز و ایثارگر به نظام جمهوری اسلامی خدمت شایانی کرده است و باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
مهندس مهدی زاده، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز، با قدردانی از حمایت های مجموعه بانک ملت از پروژه های عظیم زیر ساختی آب و فاضلاب کشور ابراز امیدواری کرد تا با اجرای این گونه طرح ها سرعت آبادانی کشور افزایش یابد.
وی افزود: تا کنون ۸ طرح آب و فاضلاب توسط بانک ملت از محل اعتبارات ماده ۵۶ حمایت شده است و این بانک در میان بانک‌های کشور رتبه نخست را در حمایت و ارائه تسهیلات به پروژه های آبفا داشته است.
همچنین حسین اکبریان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان نیز با قدردانی از بانک ملت به دلیل حمایت های مالی و مشارکت اجتماعی در اجرای طرح های آب و فاضلاب گفت: با توجه به مصوبات سفر ریاست جمهوری به اصفهان در سال ۱۴۰۱، استفاده از تسهیلات و اعتبارات ماده ۵۶ از سال گذشته کلید خورد و امروز شاهد عقد قرار داد سرمایه گذاری ۳۰۰۰ میلیارد ریالی در طرحهای توسعه و بازسازی شبکه فاضلاب استان اصفهان هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.