کد خبر : 24870
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 17 بهمن 1402 - 19:19

مجتبی دوراندیش

امکان وکالتی کردن حساب‌‌‌ مشتریان پست بانک ایران برای خرید خودروهای وارداتی فراهم شد

امکان وکالتی کردن حساب‌‌‌ مشتریان پست بانک ایران برای خرید خودروهای وارداتی فراهم شد
به اطلاع مشتریان پست بانک ایران می‌رساند، امکان وکالتی‌‌‌ کردن حساب‌‌‌‌های مشتریان این بانک به‌‌‌ منظور ثبت ‌‌‌نام در مرحله جدید سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی به ‌‌‌صورت حضوری از طریق شعب و غیرحضوری از طریق اینترنت بانک فراهم شده است.

به گزارش خریدار، مشتریان علاقه‌مند به خرید خودرو از طریق عرضه یکپارچه خودروهای وارداتی در این بانک، با مراجعه به اینترنت بانک به آدرس https://ib.postbank.ir منوی بورسار/ واگذاری سپرده به کارگزار و یا به صورت حضوری با مراجعه به شعب پست بانک ایران در سراسر کشور و تکمیل فرم درخواست استفاده از خدمات ویژه حساب‌های وکالتی مربوط به خرید خودرو نسبت به ایجاد وکالتی کردن حساب خود اقدام کنند.

بر اساس اعلام اطلاعیه سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی، مبلغ لازم برای شرکت در این مرحله، 5 میلیارد ریال است و مبلغ مذکور باید تا زمان اعلام نتایج نوبت‌‌‌دهی در حساب وکالتی مشتریان موجود باشد.
متقاضیان باید پس از تامین وجه و وکالتی‌‌‌ کردن حساب خود به ‌‌‌منظور قرارگیری در لیست نوبت‌‌‌‌دهی از 16 تا 20 بهمن ماه به تارنمای https://saleauto.ir مراجعه و مطابق با شرایط عمومی مندرج در سامانه یادشده، ثبت‌‌‌نام را انجام دهند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.