کد خبر : 10319
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 آبان 1401 - 13:02

نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

مجتبی دوراندیش

استفاده از ظرفیت های طبیعی کشور برای تامین استقلال اقتصادی،ضروری است

استفاده از ظرفیت های طبیعی کشور برای تامین استقلال اقتصادی،ضروری است
حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان در آیین" عملیات اجرایی شهرک زنجیره فوتوولتائیک انرژی های تجدیدپذیر ایران" گفت: یکی از مهم ترین شکل های جنگ ترکیبی علیه نظام مقدس اسلامی،جنگ اقتصادی است.

به گزارش خریدار به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان در این مراسم که با حضور دکتر سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی،دکتر محمد رضا فرزین مدیر عامل بانک ملی ایران و محمد مهدی فداکار استاندار کرمان برگزار شد،تاکید کرد:آرمان ها و اعتقادات ما برگرفته از متن قرآن کریم،احادیث و احکام اسلامی است.
وی افزود: از بدو تاسیس جمهوری اسلامی با چند مسئله مواجه بودیم.مسئله اول،استقلال سیاسی کشور بود که با تلاش های انجام شده و هدایت بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری اکنون مستقل ترین کشور جهان هستیم.
امام جمعه کرمان بیان کرد:اما در استقلال اقتصادی با وجود ظرفیت های فراوان با ضعف هایی مواجه شده ایم که باید با استفاده از ظرفیت های عظیم کشور،نیروی های خلاق و خوشفکر و جوانان متعهد و با اراده برای غلبه بر ضعف های اقتصادی تلاش کنیم.
وی تاکید کرد:از نظر استقلال اقتصادی باید تلاش شود تا به نقطه ای برسیم که همه بخش های اقتصاد از امنیت برخوردار شده و دشمن از این بخش ناامید شود.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان ضمن تقدیر از راه اندازی شهرک زنجیره فوتوولتائیک انرژی های تجدیدپذیر ایران،گفت:استفاده از ظرفیت های طبیعی کشور مانند انرژی خورشیدی یکی از گام ها در مسیر استقلال اقتصادی است.
وی تاکید کرد: در آینده نزدیک شاهد اتفاقات مهم دیگری نیز در استان خواهیم بود؛ از این رو من به بخش اقتصادی دولت و به نمایندگان محترم مجلس و استاندار محترم تبریک می گویم که چنین پروژه بزرگی را شروع کرده اند.
گفتنی است حجت الاسلام و المسلمین مختارآبادی امام جمعه شهرستان ماهان کرمان نیز در این مراسم گفت:افتتاح این شهرک می تواند نقش موثری در رشد و توسعه این شهرستان داشته باشد.
وی افزود:ضروری است تا برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز برای بخش های مختلف شهرک زنجیره فوتوولتائیک انرژی های تجدیدپذیر ایران، از نیروهای بومی این منطقه استفاده شود تا از این طریق به رشد و اشتغال در این شهرستان کمک شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.