کد خبر : 21903
تاریخ انتشار : جمعه 7 مهر 1402 - 11:29

مجتبی دوراندیش

آمادگی بانک ملی ایران برای تامین مالی همه جانبه واحدهای تولیدی استان فارس

آمادگی بانک ملی ایران برای تامین مالی همه جانبه واحدهای تولیدی استان فارس
مدیرعامل بانک ملی ایران به همراه دیگر مدیران ارشد این بانک در جریان سفر به استان فارس از واحد تولیدی کاشی و سرامیک حافظ بازدید نمود و با مدیران این واحد صنعتی گفت و گو کرد. این مجموعه تولیدی به عنوان یکی از فعالان صنعت ساختمان کشور با ایجاد فرصت های شغلی، تکمیل زنجیره ارزش و افزایش ظرفیت های تولید فعالیت می نماید.

به گزارش خریدار، دکتر نجارزاده در جریان این بازدید از روند طرح توسعه کاشی حافظ که ظرفیت تولید آن افزایش یافته است، قرار گرفت.

وی پس از بازدید از این بنگاه اقتصادی با مدیران این شرکت بزرگ صنعتی دیدار کرد و ضمن بررسی مشکلات مرتبط و ارائه راهکارهای لازم، بر لزوم ارائه خدمات بهینه و سرویس دهی مطلوب به مشتریان وفادار بانک ملی ایران تاکید نمود.

وی در جریان این بازدید با تاکید بر لزوم تلاش حداکثری برای تحقق شعار سال، بر حمایت از واحدهای تولیدی و طرح های ملی در جهت رونق تولید براساس اولویت های بانک تاکید کرد.

دکتر نجارزاده در ادامه خاطرنشان نمود: در سال جاری، اراده بانک ملی ایران بر این است که با حمایت و ارائه خدمات مناسب به تولیدکنندگان فعال داخلی و صادر کنندگان، زمینه رونق تولید، ایجاد فرصت های شغلی ،خودکفایی و ارزآوری بیش از پیش را فراهم نماید.

مدیرعامل گروه تولیدی کاشی حافظ در این بازدید با ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت های این مجموعه بزرگ صنعتی، به بیان نقطه نظرات خود و تبیین درخواستهای این شرکت از بانک ملی ایران پرداخت.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.