کد خبر : 21952
تاریخ انتشار : جمعه 7 مهر 1402 - 12:33

مجتبی دوراندیش

آراز، تعریف جدیدی از ارائه خدمات

آراز، تعریف جدیدی از ارائه خدمات
ازسرپرست مدیریت مجتمع تخصصی آراز، گفت: شرکت‌های بیمه با توجه به اهداف، استراتژی‌ها و پرتفوی خود به ایجاد مجتمع‌های تخصصی روی می‌آوردند و این در حالی است که بیمه رازی با افتتاح مجتمع تخصصی آراز تعریف جدیدی را به صنعت بیمه وارد کرد.

به گزارش خریدار، منصوره احدی‌نژاد- سرپرست مدیریت مجتمع تخصصی آراز شرکت بیمه رازی که مهمان هفتاد و هفتمین سه‌شنبه‌های پاسخگویی که به صورت زنده از صفحه رسمی بیمه رازی در آپارات پخش می‌شد، بود، معتقد است، اهداف و استراتژی‌های کلان شرکت‌های صنعت بیمه مسیر و روش فعالیت مجتمع‌های تخصصی را طراحی و ایجاد می‌کند.

او ادامه داد: شرکت‌های بیمه با توجه به اهداف و حجم پرتفو، مجتمع‌های تخصصی را راه‌اندازی می‌کنند و عموم شرکت‌ها به مجتمع‌های تخصصی خودرو توجه دارند و این موضوع به دلیل پراکندگی و حجم قابل توجه صدور و خسارت این بیمه نامه است.

احدی‌نژاد گفت: مجتمع‌های تخصصی ساختاری مشابه با شعب دارند اما تفاوت آن‌ها با دیگر شعب، ارائه خدمات تخصصی به مشتریان در یک رشته خاص است و می‌توان گفت هر مجتمع تخصصی با توجه به نیاز بازار، اهداف شرکت‌ها و منطقه جغرافیایی منطقه دایر می‌شود، به طور مثال مجتمع تخصصی مهندسی عموما در مناطق جنوبی کشور با توجه به وجود پالایشگاه‌ها، پتروشیمی‌ها و مجتمع‌های فنی دایر خواهد شد.

او در رابطه با فعالیت مجتمع تخصصی آراز، اظهار کرد: این مجتمع تخصصی با ارائه خدمات ویژه به مشتریان ویژه افتتاح شد و با تعاریف مرسوم در صنعت متفاوت است که بیمه رازی با راه اندازی این مجتمع و طراحی استراتژی‌های خاص، تعاریف جدیدی را به صنعت بیمه وارده کرده است.

سرپرست مجتمع تخصصی آراز تاکید کرد: در مجتمع تخصصی آراز نیاز مشتریان شناسایی و خدمات به‌روز و متناسب با نیاز آن‌ها ارائه خواهد شد.

احدی‌نژاد در انتها بیان کرد: جلسات هم اندیشی برای ارتقاء و رشد مجتمع تخصصی آراز به صورت مستمر برگزار می‌شود و این در حالی است که نیروی انسانی برتر شعب سطح استان تهران در این مجتمع تخصصی گرد هم آمده‌اند و برنامه بر آن است تا در این مجتمع تخصصی افراد متخصص فعالیت داشته باشند.

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.