کد خبر : 23061
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آذر 1402 - 14:46

مجتبی دوراندیش

آئین تکریم و معارفه مدیران عامل شرکت سرمایه تمدن برگزار شد

آئین تکریم و معارفه مدیران عامل شرکت سرمایه تمدن برگزار شد
مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل پیشین و جدید شرکت تامین سرمایه تمدن با حضور جمعی از مدیران ارشد بانک توسعه صادرات ایران و بانک شهر در محل این شرکت برگزار شد.

به گزارش خریدار، در این مراسم که روز یکشنبه یازدهم آذرماه جاری با حضور آقای دکترعلی قاسمی عضو هیات مدیره، حسن بختیاری عضو هیات عامل بانک توسعه صادرات ایران،مدیران ارشد بانک شهر و جمعی از مدیران شرکت تامین سرمایه تمدن برگزار شده بود، دکتر بهروز خدارحمی به عنوان سرپرست این شرکت معرفی شد.
دکتر علی قاسمی عضو هیات مدیره بانک توسعه صادرات ایران ضمن تبریک حضور آقای دکتر خدارحمی در مجموعه مدیریتی شرکت تامین سرمایه تمدن، گفت: حضور دکتر خدارحمی به عنوان یک کارشناس قوی و با تجربه در عرصه بازار سرمایه، زمینه توسعه تعامل بین دو بانک توسعه صادرات ایران و بانک شهر را فراهم خواهد کرد.
وی با اشاره به هدف گذاری بانک مرکزی در حوزه انتشار و ضمانت اوراق افزود: اکنون تامین مالی مهمترین دغدغه بخش تولید است و شرکت تامین سرمایه تمدن به عنوان یکی از شرکت های مطرح کشور در عرصه تامین سرمایه، می تواند در راستای دستیابی به اهداف کلان اقتصادی، نقش مهمی ایفا کند.
دکتر قاسمی خاطر نشان کرد: پیش­بینی می شود شرکت تامین سرمایه تمدن در میان مدت بتواند به جایگاه اول در عرصه تامین سرمایه در کل کشور دست پیدا کند.
به گفته عضو هیات مدیره بانک توسعه صادرات ایران، شرکت تامین سرمایه تمدن، اولین و تنها شرکت تامین سرمایه در کشور است که تعامل خوبی با حوزه های دانش بنیان، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی دارد.
وی ادامه داد: حضور آقای خدارحمی در گروه مدیریتی شرکت تامین سرمایه تمدن می تواند به تداوم نقش موثر این شرکت در حوزه تامین مالی شرکت های دانش بنیان کمک کند.
دکتر قاسمی از خدمات و دستاوردهای ارزنده آقای بیگ­زاده تشکر کرد و اظهار داشت: غنای بازار سرمایه مرهون تلاش و تخصص مدیران فعال در این عرصه است و بی تردید جایگاه فعلی شرکت تامین سرمایه تمدن مرهون حضور مدیران خبره و کارآمد و متواضعی چون آقای بیگ زاده می باشد.
در ادامه این جلسه آقای حسن بختیاری عضو هیات عامل بانک توسعه صادرات ایران، با تاکید بر حمایت همه جانبه بانک توسعه صادرات ایران از همه مدیران عامل شرکت تامین سرمایه تمدن از آغاز تا امروز، گفت: دکتر خدارحمی، نامی معتبر در عرصه بازار سرمایه است که با توجه به سابقه همکاری با بانک توسعه صادرات ایران، هم افزایی مطلوب بین این شرکت و بانک توسعه صادرات ایران و بانک شهر با حضور ایشان دور از انتظار نیست.
وی با آرزوی توفیق و سلامتی برای آقایان بیگ­زاده و خدارحمی افزود: تعامل یک بانک تجاری، یک بانک توسعه ای و یک نهاد سرمایه گذاری، ترکیب قوی و تاثیرگذاری را در عرصه اقتصادی کشور خواهد گذاشت.
همچنین دکتر خدارحمی نیز ضمن تشکر از مدیران حاضر در جلسه گفت: بازار سرمایه همواره از فراز و نشیب های عجیب و خارق العاده برخوردار بوده و رشد و ارتقای این حوزه نیز در چنین عرصه های صورت می گیرد.
سرپرست شرکت تامین سرمایه تمدن بیان داشت: در بازار سرمایه که شاهد چنین وضعیتی هستیم، می­توانیم با استفاده از فرصت های پیش رو سهم تامین مالی از بازار سرمایه را بیشتر کنیم.
وی به دستاوردهای درخشان آقای بیگ زاده در شرکت تامین سرمایه تمدن اشاره کرد و گفت: ظرفیت شرکت تامین سرمایه تمدن نشان می دهد که نه تنها عملکرد قبلی قابل دفاع است بلکه رشد چند برابری نیز دراین نهاد را خواهیم دید.
گفتنی است، دکتر خدارحمی دانش آموخته رشته حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی و عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس، نامی آشنا و معتبر در حوزه بازار سرمایه است که تجربه حضور در مناصب متعدد مدیریتی را در سازمان ها و نهادهای مختلف مالی و بانکی در کارنامه خود دارد. خدارحمی در آخرین پست سازمانی در سمت مدیریت عامل گروه مالی سپهر صادرات فعالیت داشت و دبیر کلی کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران، مشاور ارشد موسسه مالی و اعتباری صالحین و مشاور مالی در ده ها شرکت و نهاد پولی بانکی دیگر در کارنامه خود دارد.
همچنین وی طی سال های گذشته سابقه فعالیت در سمت رئیس اداره کل حسابداری مدیریت بانک توسعه صادرات ایران را داراست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.