عراقچی: با حمله کنندگان به مردم ایران تعامل نمی کنیم
چرا ایران دعوت نشست شرم الشیخ را نپذیرفت؟
وزیر امور خارجه در مورد عدم جضور جمهوری اسلامی ایران در اجلاس شرم الشیخ تصریح کرد، نمیتوانیم با کسانی وارد تعامل شویم که به مردم ایران حمله کردهاند و همچنان ما را تهدید و تحریم میکنند.



