کد خبر : 28599
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 تیر 1403 - 3:38

کابینه دکتر پزشکیان تخصص محور خواهد بود

از رییس جمهور منتخب مردم تقاضا دارم از مدیران تخصص محور ، شفاف و کارآمد در حوزه های مختلف به ویژه اقتصادی استفاده کرده تا کشور هر چه زودتر به توسعه پایدار برسد.

حجت محمدزاده

دبیر کارگروه طرح و برنامه

از رییس جمهور منتخب مردم تقاضا دارم از مدیران تخصص محور ، شفاف و کارآمد در حوزه های مختلف به ویژه اقتصادی استفاده کرده تا کشور هر چه زودتر به توسعه پایدار برسد.

به کارگیری مدیران کارآمد در کابینه جدید دولت امری ضروری و مهم است؛ البته با توجه به سابقه دکتر مسعود پزشکیان، کابینه دولت چهاردهم تخصص محور خواهد بود.

در دولت شهید رییسی، طرح نظارت بر معاونان وزرا و استانداران کشور توسط این کارگروه مطرح شد، کارگروه فرا جناحی و تخصص محور که شهید رییسی از طرح استقبال کردند و در ادامه در حوزه اجرایی ، متولیان کار بجای تخصص ، نگاه کاملا حزبی به انتصابات داشتند که این امر باعث شد از سایت ثبت نام فرهیختگان و مدیران ستاد شهید رییسی، یک نفر هم وارد کابینه نشود.

اینجانب ، از طرف اساتید اجرایی و فرهیختگان، جدا از تفکر سیاسی، از جناب دکتر پزشکیان ، رییس جمهور منتخب مردم، تقاضا دارم، از مدیران تخصص محور ، شفاف و کارآمد استفاده کنند تا کشور ایران که در نقطه حساس جغرافیایی و سیاسی قرار گرفته، پیشرفت و توسعه را تجربه کند.

مردمی که پای صندوق رای آمده اند و با شور و انرژی رییس جمهور خود را انتخاب کردند، حتی مردمی که بعلت فشارهای مختلف اقتصادی، اجتماعی رای نداده اند، متوجه تغییر در امور اجرایی کشور شوند.

در حوزه معادن که تخصص بنده هست، مدیران توانمند که بعلت نگاه های سیاسی، خانه نشین شده اند، می توانند کشور را به توسعه پایدار برسانند، کافی است در یک حوزه مانند معادن، از متخصصان و مدیران اجرایی استفاده شود.

در حوزه های دیگر مانند گردشگری و صنایع هم مدیرانی هستند که با توجه به رزومه شفاف، می توانند کشور را توسعه دهند و با ورود ارز به کشور ، تعادل در اقتصاد را رقم بزنند.

اینجانب از جناب آقای دکتر پزشکیان تقاضا دارم از مدیران کارآمد استفاده کنند، کارگروهی جدا از تفکر حزب خاص، تشکیل داده تا از مدیران کارآمد دعوت شده و پس از بررسی کارنامه آن ها، در سمت های اجرایی به کار گیری شوند.

از کابینه جدید هم توقع همکاری و استفاده از پتانسیل منابع انسانی کارآمد را دارم، امید است تاثیرات مثبت انتخاب کابینه توانمند روزانه مشاهده شود و مردم را همانطور که رییس جمهور منتخب گفتند در جریان امور کشور قرار دهند.

در پایان باید بگویم هم سان سازی حقوق بازنشستگان محترم کشور و ساماندهی اشتغال، درمان، مسکن و آموزش در اولیت قرار گیرد چرا که این امور باعث افزایش نرخ امید به زندگی مردم کشور عزیزمان خواهد شد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.