در سفر استانی مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی به شعبه کرمان مطرح شد؛
ضرورت توجه به تسریع و بهبود کیفیت ارائه خدمت به مردم
![ضرورت توجه به تسریع و بهبود کیفیت ارائه خدمت به مردم ضرورت توجه به تسریع و بهبود کیفیت ارائه خدمت به مردم](https://kharidaaronline.ir/wp-content/uploads/2023/01/صندوق-تامین-خسارت-های-بدنی-620x370.jpg)
به گزارش خریدار به نقل از روابط عمومی صندوق تامین خسارتهای بدنی، در این سفر که جمعی از مدیران ستادی صندوق، قمصریان را همراهی کردند، سرپرست و کارکنان این شعبه گزارشی از اقدامات و عملکرد خود ارائه دادند.
استانداردسازی نیروی انسانی ، تجهیزات مورد نیاز و استفاده از ظرفیت های مختلف اجرایی و قانونی به منظور بهبود عملکرد شعبه کرمان از جمله مهمترین محورهای گفتگوی کارکنان شعبه کرمان و مدیران ستادی صندوق بود.
در این سفر که در آستانه میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و آغاز پنجاه و پنجمین سال فعالیت صندوق انجام شد، از مادر و همسر کارکنان شعبه تجلیل شد.
مهدی قمصریان، مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی، پیش از این در نخستین سفر استانی خود، از فارس و شعبه صندوق در شیراز، بازدید و از نزدیک در جریان مسایل و موضوعات قرار گرفته بود.
برچسب ها :بهبود کیفیت ، صندوق تامین خسارت ، صندوق تامین خسارتهای بدنی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0