کد خبر : 28275
تاریخ انتشار : جمعه 1 تیر 1403 - 18:28

کتاب *برجام؛ هماوردی گفتمان‌های رسانه‌ای* منتشر شد

کتاب *برجام؛ هماوردی گفتمان‌های رسانه‌ای* منتشر شد. این کتاب از سوی انتشارات نشر نی در ۲۰۷ صفحه و با قیمت ۲۳۰ هزار تومان هم اینک به بازار کتاب عرضه شده و از طریق سایت نشر نی هم قابل سفارش است.

کتاب *برجام؛ هماوردی گفتمان‌های رسانه‌ای* منتشر شد

کتاب *برجام؛ هماوردی گفتمان‌های رسانه‌ای* از سوی نشر نی منتشر شد

این کتاب پژوهشی را *دکتر پویا نعمت‌اللهی روزنامه نگار و پژوهشگر علوم ارتباطات اجتماعی*  و *دکتر محمدرضا رسولی دانشیار ارتباطات و استاد دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه* به نگارش درآورده اند.

این اثر پژوهشی با هدف واکاوی برجام در کانتکست رسانه‌های داخلی صورت گرفته است. در این معنا یکی از حوزه‌هایی که به پدیده‌ی برجام به مفهوم عام گفتمانی آن واکنش نشان داده، رسانه‌ها هستند.

رسانه‌ها که خود بازتاب‌دهنده‌ی جریان‌های مرتبط با مسئله‌ی برجام بودند در منازعه‌ای گفتمانی برجام را در دالّ مرکزی دیالوگ خود قرار داده و صحنه‌ای از معارضه را له یا علیه کنش‌های پیوستار برجام رقم زدند.

در این میان مطالعه‌ای که بتواند این صحنه‌ی هماوردی گفتمانی را به تصویر بکشد، شاید از ضرورت‌های شناختی تام این پیوستار بود.

در این پژوهش سعی شده تا همگرایی و واگرایی گفتمان رسانه‌ای برجام مورد توجه قرار گیرد.

کتاب حاضر پژوهشی بر مبنای نظریه لاکلائو و موفه است و به مثابه‌ی یک ضرورت و اولویت و با دغدغه‌ی مطالعه‌ی کنش‌ها و واکنش‌های گفتمانی رسانه، از بدو خلق برجام تا مقطع خروج آمریکا از آن به منظور ثبت در تاریخ تعامل برجام و رسانه صورت گرفته است.

این کتاب از سوی انتشارات نشر نی در ۲۰۷ صفحه و با قیمت ۲۳۰ هزار تومان هم اینک به بازار کتاب عرضه شده و از طریق سایت نشر نی هم قابل سفارش است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.