کد خبر : 28336
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 تیر 1403 - 0:34

دعوت مهدی غضنفری از طرفداران نامزدهای ریاست جمهوری برای تکمیل یک جدول ویژه انتخاباتی

رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی با انتشار توئیتی از طرفداران نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری خواسته است با تکمیل جدولی ویژه با 20 سوال فرهنگی و اجتماعی و سیاسی به امتیازی که نامزدهای ریاست جمهوری از این شاخص ها به دست می آورند بیندیشند.

مهدی غضنفری رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی با انتشار توئیتی در شبکه اجتماعی ایکس از طرفداران نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری خواسته است با تکمیل جدولی ویژه با 20 سوال فرهنگی و اجتماعی و سیاسی به امتیازی که نامزدهای ریاست جمهوری از این شاخص ها به دست می آورند بیندیشند.

رئیس صندوق توسعه ملی که پیش تر جدول میثاق اقتصادی را خطاب به شش نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری منتشر کرده بود ، این بار با انتشار جدولی با شاخص های فرهنگی و سیاسی و اجتماعی از طرفداران نامزدهای انتخاباتی خواسته است با پاسخ به 20 شاخص مطرح شده در جدول، در خصوص وضعیت این شاخص ها در چهار سال آینده حکمرانی نامزد مد نظر خود اندیشیده و امتیاز نامزد متبوع خود در این شاخص ها را پیش بینی کنند.

شاخص هایی از جمله شفافیت در تصمیمات، مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی، وضعیت محیط زیست، شاخص ادراک فساد، حضور اجتماعی بانوان، فیلترینگ،  نتیجه پرونده های همچون کرسنت، جوانی جمعیت و … از جمله موارد مطرح شده در جدول منتشر شده از سوی مهدی غضنفری رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی هستند.

در تازه ترین توئیت مهدی غضنفری آمده است:

مردم شریف ایران

«جدول میثاق اقتصادی» برای پر کردن توسط نامزدهای ریاست جمهوری بود که بعید می‌دانم شما هم پاسخ کاملی دیده یا دریافت کرده باشید…

‏این بار، برخی اقدامات و «شاخص‌های غیراقتصادی» برای آنها مطرح شده.

‏اگر نامزد مورد قبول شما به پاستور رود؛ این شاخص‌ها پس از ۴ سال، چه وضعی خواهند داشت و اگر انجام نشد، احتمالا چه دلایلی را مطرح خواهد کرد.

دعوت مهدی غضنفری از طرفداران نامزدهای ریاست جمهوری برای تکمیل یک جدول ویژه انتخاباتی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.