کد خبر : 30231
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 20 شهریور 1403 - 11:12

معاون امور شعب و توسعه بازار اعلام کرد:

مجتبی دوراندیش

استقبال خوب مشتریان از چهارمین دوره جشنواره نیک آفرین

سهراب صادقی با اشاره به استقبال خوب مشتریان از چهارمین دوره برگزاری جشنواره نیک آفرین گفت: با توجه به تجربه سه دوره برگزاری جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز ریالی در بانک کارآفرین، چهارمین دوره این جشنواره نیز با استقبال مشتریان روبه رو شده است.

به گزارش خریدار، سهراب صادقی معاون مدیرعامل در شعب و توسعه بازار در گفت و گویی در خصوص جشنواره نیک آفرین بابیان این خبر افزود: در برگزاری جشنواره نیک آفرین، هدف اصلی ترویج سنت حسنه قرض الحسنه و به تبع آن افزایش توان بانک در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به متقاضیان است.
وی تصریح کرد: در کنار فعالیت های عام المنفعه بانک در حوزه مسئولیت های اجتماعی با محوریت ساخت مدارس و هنرستان در مناطق کمتر برخوردار کشور، بخش زیادی از منابع قرض الحسنه بانک صرف اعطای تسهیلات ازدواج به جوانان شده است. برای نمونه از محل همین منابع که از سوی مشتریان گرانقدر و خیرخواه در بانک سپرده گذاری شده اند، بانک کارآفرین از مهرماه سال گذشته تاکنون بیش از شش هزار فقره تسهیلات ازدواج و فرزندآوری به ارزش ۱۱.۱۵۴ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت کرده است.
صادقی با اشاره به برگزاری چهارمین دوره جشنواره نیک آفرین تصریح کرد: از سال ۱۳۹۹ با تاکید اعضای محترم هیات مدیره، موضوع ترویج سنت حسنه قرض الحسنه از سوی بانک کارآفرین و ارائه تسهیلات ارزان قیمت به ویژه در چارچوب اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج جوانان و فرزندآوری مورد توجه ویژه قرار گرفت و بر همین اساس و به منظور افزایش توان بانک در اعطای این تسهیلات و نیز جذب منابع قرض الحسنه از مشتریان نیک‌اندیش در سراسر کشور، مطابق مجوز اخذ شده از بانک مرکزی، جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز ریالی تحت عنوان”جشنواره نیک آفرین” هر ساله برگزار شده است.

به گفته وی، با اخذ مجوز از بانک مرکزی چهارمین دوره جشنواره عملیاتی و در حال اجراست که با استقبال خوبی نیز همراه بوده و صرفاً ابتدای مردادماه سال جاری تا کنون بیش از هشت هزار حساب قرض‌الحسنه پس انداز جدید در بانک افتتاح شده است. امید است که با تلاش همکاران شعب در سراسر کشور و حمایت حوزه های ستادی بانک، اهداف این دوره جشنواره نیز به صورت کامل در مدت زمان باقیمانده محقق شود.
معاون امور شعب و توسعه بازار در خصوص تغییرات انجام شده در جوائز چهارمین دوره نیک آفرین نیز گفت:جوائز این دوره نسبت به دوره قبلی افزایش چشمگیری یافته و به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد تاسیس بانک کارآفرین، تعداد جوائز بیشتری در نظر گرفته شده است.در این جشنواره که تا پایان شهریورماه ادامه دارد به‌پاس قدردانی از سپرده‌گذاران نیک‌اندیش، به‌ قید قرعه، ۵ جایزه ۲.۵میلیارد ریالی، ۱۵جایزه یک میلیارد ریالی، ۲۵ جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی، ۱۲۵ جایزه ۱۰۰میلیون ریالی و میلیاردها ریال جوایز نقدی دیگر به برندگان اهدا خواهد شد.
صادقی در پایان ضمن قدردانی از حمایت مشتریان بانک از این جشنواره اعلام کرد: با توجه به فرصت اندک باقیمانده تا پایان شهریور ماه، هموطنان عزیز می توانند با مراجعه به یکی از شعب بانک کارآفرین در سراسر کشور و یا به صورت غیر حضوری از طریق پلتفرم دیجیتال Hi Bank نسبت به افتتاح حساب نیک آفرین و یا افزایش موجودی خود اقدام کنند تا علاوه بر همراهی در این امر خیرخواهانه، با شرکت در قرعه کشی، شانس بهره مندی از جوائز ارزشمند چهارمین دوره جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز را داشته باشند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.