سرپرست بانک سینا در اولین همایش رؤسای دوایر روابطعمومی:
روابطعمومیها در شرایط رقابتی امروز نقش مهم و حیاتی دارند
به گزارش خریدار به نقل از روابطعمومی بانک سینا، غلامرضا فتحعلی افزود: توسعه شبکههای اجتماعی و تنوع رسانهها در صورت عدم مدیریت مناسب افکار عمومی، میتواند موجب افزایش ریسک شهرت برای سازمانها از جمله بانکها شود.
وی به لزوم هدفمند کردن انتشار اخبار اشاره کرد و گفت: در حوزه روابطعمومی باید پوشش خبری مناسبی در انعکاس نقاط قوت بانک داشته باشیم و با پیادهسازی سیاستهای ارتباطی و خبری مطلوب، به صورت هدفمند و حسابشده حرکت کنیم.
سرپرست بانک سینا مدیریت بحران و توجه به ریسک عملیاتی را از عوامل مهم در عملکرد حوزه روابطعمومی دانست و اذعان داشت: یک روابطعمومی اثرگذار و کارآمد باید قابلیتهایی نسبت به فهم مالی و زیرساخت حوزه CRM و مشتریان داشته باشد که لازمه بهروز بودن در این حوزه، آموزش مستمر فعالان روابطعمومی در سازمان است.
در ادامه این همایش، سرپرست مدیریت امور حوزه مدیرعامل و روابطعمومی بانک سینا نیز به اهمیت حوزه روابطعمومی در سازمانها اشاره کرد و گفت: روابطعمومی یک کار سلیقهای و تشریفاتی نیست، بلکه جزئی از زنجیره ارزش اصلی سازمان است.
امیر لعلی افزود: روابطعمومی باید با برنامهریزی صحیح و مدیریت درست افکار، اخبار را بدون جنجالآفرینی در راستای منافع سازمان و ذینفعان به صورت شفاف منعکس سازد.
وی خوشنامی و برند سازمان را در جذب اعتماد مشتری مؤثر دانست و خاطرنشان ساخت: روابطعمومی اصلیترین حلقه ارتباط بین ذینفعان یعنی سهامداران، مشتریان، کارکنان و نهادهای ناظر و رگولاتور است و ارتباط با هر کدام از این ذینفعان اگر دچار خدشه شود، برای برند و خوشنامی سازمان مخاطرهآمیز است.
سرپرست مدیریت حوزه مدیرعامل و روابطعمومی بانک سینا، رؤسای دوایر روابطعمومی مناطق را بازوی کمکی مدیریت سازمان در تحقق اهداف و خطمشیها قلمداد کرد و گفت: امیدواریم با گستره حضور مؤثر روابطعمومی در مناطق مختلف کشور، شاهد توسعه فعالیتهای ارتباطی بیشتر بانک سینا و شفافیت هرچه بیشتر آن باشیم.
حمداله جمالی، معاون برنامهریزی بانک سینا نیز در این مراسم اظهار داشت: هر سازمانی که دارای نیروهای متخصص و حرفهای در روابطعمومی باشد، حتی در مواجهه با رقابت شدید رقبا، میتواند پایدار بماند.
وی افزود: روابطعمومی در کنار بازاریابی میتواند نقش مهمی در جذب منابع، معرفی مناسب محصولات و خدمات، انعکاس نظرات مشتریان در راستای نوآوری و ارائه خدمات متناسب با نیازهای مشتری و… داشته باشد.
گفتنی است اولین همایش آموزشی دو روزه رؤسای دوایر روابطعمومی بانک سینا با هدف ارتقای سطح دانش، آگاهی و دانستههای همکاران در حوزه روابطعمومی به صورت کارگاهی و دعوت از اساتید برجسته برگزار شد.
برچسب ها :افکارعمومی ، بانک سینا ، روابطعمومی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0