کد خبر : 31978
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 15 آذر 1403 - 14:26

مجتبی دوراندیش

افق فرا روی بیمه دی برای بهبود ترکیب پرتفوی بیمه‌ای

افق فرا روی بیمه دی برای بهبود ترکیب پرتفوی بیمه‌ای
معاون فنی بیمه دی، با اشاره به ظرفیت و توانمندی شرکت برای توسعه فعالیت در تمامی رشته‌های بیمه‌ای از رشد 151 درصدی پرتفوی در 8 ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش خریدار،  احمد صفرزاده معاون فنی این شرکت با اشاره به اقدامات انجام شده از جمله تیم‌سازی در حوزه فنی، ارتقاء توانمندی کارکنان و نمایندگان و نیز اعطاء اختیار لازم به مدیران استان‌ها و شعب، اظهار داشت: خوشبختانه بیمه دی توفیقات ارزنده‌ای در مسیر توسعه خدمات بیمه‌ای در رشته‌های غیردرمان کسب کرده است به گونه‌ای که طی 8 ماهه اول سال جاری، در بیمه‌های مهندسی، مسئولیت، کشتی و هواپیما، بیمه‌های خودرو، عمر و حوادث و عمر اندوخته‌دار به طور متوسط بالغ بر 80 درصد رشد کرده و حتی در بیمه‌های مهندسی، مسئولت و آتش‌سوزی به ترتیب 225 درصد، 212 درصد و 107 درصد رشد داشته که این روند، بیانگر حرکت موفق شرکت در جهت تحقق برنامه بازرگانی تدوین شده سالانه است.

صفرزاده افزود: بر اساس استراتژی هیئت مدیره و راهبری سرپرست بیمه دی، ارائه خدمات با کیفیت، تسریع در رسیدگی و پاسخگویی به موقع و همچنین پرداخت خسارت‌های بیمه‌گزاران و ذی‌نفعان، سرلوحه ماموریت‌ها و وظایف اصلی تمامی ارکان شرکت، به ویژه شعب و مدیریت‌های ستادی قرار دارد که در همین راستا و طی 8 ماه اخیر، بالغ بر 27 هزار میلیارد ریال خسارت پرداخت شده است.

معاون فنی بیمه دی ادامه داد: مبالغ و ترکیب خسارت‌های پرداخت شده در رشته‌های غیر درمان خصوصاً در حوزه بیمه‌های مهندسی، انرژی و کشتی که با بهره‌گیری از دانش فنی و تخصصی کارکنان این شرکت و طی سریع فرآیندهای مربوطه حتی در بالاترین رکن تصمیم‌گیری شرکت (هیئت مدیره) به انجام رسیده، حاکی از توجه و عزم جدی بیمه دی به این مهم است.

صفرزاده همچنین تاکید کرد: کسب رضایت مشتریان و ملموس بودن آثار مطلوب پوشش‌های بیمه‌ای در زمان وقوع خسارت‌ها که با رعایت چارچوب‌ها و موازین فنی انجام می‌شود، رمز اثربخشی عملیات بیمه‌گری و توسعه ضریب نفوذ بیمه در جامعه است که این موضوع، باور اصلی کارکنان بیمه دی در تمامی واحدهای اجرائی و ستادی است. یکایک اعضاء خانه فیروزه‌ای بیمه دی معتقدند با همدلی و حرکت منسجم در ارائه مطلوب خدمات بیمه‌ای و خدمات پس از فروش به جامعه بیمه‌گزاران خواهیم توانست موجبات ارتقاء روزافزون و تعالی هرچه بیشتر این شرکت را فرآهم سازیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.