کد خبر : 13253
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 6 دی 1401 - 16:38

مدیرعامل بانک دی در گفتگو با «حیات»: ۳۰۰ باجه بانکی ایجاد می‌شود

مجتبی دوراندیش

گسترش خدمات بانکی در مراکز بنیاد شهید سراسر کشور

گسترش خدمات بانکی در مراکز بنیاد شهید سراسر کشور
بانک دی به منظور گسترش خدمات بانکی به مشتریان خود به زودی صدها باجه بانکی و میز خدمت را در مراکز بنیاد شهید و امور ایثارگران ایجاد خواهد کرد.

به گزارش خریدار به نقل از روابط عمومی بانک دی ؛ بانک دی به جای افتتاح پرهزینه شعب جدید از ظرفیت‌های بنیاد شهید استفاده خواهد کرد و به مشتریان خود خدمات بانکی ارائه می‌کند.

طرح ایجاد میزهای خدمت بانک دی از سال گذشته آغاز شده و تا پایان سال گذشته ۸۰ دفتر بنیاد شهید و ۶ هزار باجه و ۶۲۷ هزار نقطه تماس پست بانک در سراسر کشور خدمات بانک دی را به مشتریان و همچنین سهامداران اصلی بانک یعنی خانواده شهدا و ایثارگران ارائه می دهند.

در قانون برنامه ششم توسعه کشور و در راستای تحقق دولت الکترونیک تأکید شده است که دستگاه‌های دولتی برای تسهیل در دسترسی مردم به خدمات بانکی، باید خدمات اجرایی خود را به شرکت ملی پست، دفاتر ICT روستایی و دفاتر پیشخوان دولت واگذار کنند.

بانک دی همچنین برای افزایش سهولت دسترسی خانواده‌های شهدا و ایثاگران و همچنین سایر مشتریان به خدمات بانکی، باجه‌های بانک را در دفاتر بنیاد شهید راه‌اندازی کرده و درصدد گسترش آن است.

علیرضا قیطاسی مدیرعامل بانک دی درباره ایجاد صدها میز خدمت در مراکز بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور گفت: برای ایجاد ۳۰۰ باجه بانک دی به بانک مرکزی درخواست دادیم. با توجه به وضعیت کارمندان موسسه اعتباری کاسپین و لزوم همکاری آنها، برای ایجاد ۳۰۰ باجه بانک دی هیچ مشکلی نداریم و بانک مرکزی نیز موافقت اولیه خود را اعلام کرده است. با راه‌اندازی این باجه‌ها در مراکز بنیاد شهید و ایثارگران خدمات بانکی بیشتری به خانواده معظم شهدا و ایثارگران ارائه خواهیم کرد.

وی درباره فروش اموال مازاد بانکی که وزیر اقتصاد اصرار زیادی برای تحقق آن دارد نیز گفت: بانک دی در حال فروش املاک و اموال مازاد خود است و جزو بانک های برتر در این زمینه محسوب می‌شود. فروش اموال مازاد موجب می‌شود وضعیت این بانک در بازار سرمایه نیز بهبود و روند رو به رشد این روزهای نماد دی ادامه یابد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.