کد خبر : 1528
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 فروردین 1401 - 13:53

چادرملو شفاف ترین شرکت فعال در بازار سرمایه

چادرملو شفاف ترین شرکت فعال در بازار سرمایه
اخیراً مطلبی تحت عنوان پاداش 1 میلیاردی چادرملو به اعضای هیات مدیره در تعدادی از کانالهای مجازی به گونه ای منتشر شده است که مخاطب تصور کند اتفاق عجیب وکشف مهمی است ،لازم دیده شد جهت آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی به استحضاربرسانیم.

به گزارش خریدار، تعیین پاداش اعضای هیات مدیره روالی است که همه ساله شرکت ها بر اساس اساسنامه و طبق ماده 134 قانون تجارت مکلف هستند در مجمع عمومی سالیانه خود مبلغ آنرا به تصویب برسانند.

لذا بر اساس صورتجلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت چادرملو مورخ ۱۴۰۰/۴/۱۲ پرداخت مبلغ ۱۰ میلیارد ریال بعنوان پاداش اعضای هیات مدیره که تماماً نمایندگان سهامداران عمده حقوقی هستند بطور متوسط برای هر نفر ۲۰۰ میلیون تومان به تصویب رسید که آنهم به شخص تعلق نمی گیرد بلکه در وجه شرکتهای سهامدار عمده واریز می گردد.
گفتنی است این مصوبات به طور شفاف در رسانه های تخصصی بورس و سایت کدال بطور متوالی منتشر می شود و چادرملو در سال گذشته بعنوان ناشر برتر بدلیل افشای به موقع اطلاعات شرکت، بهبود مستمر عملکرد ، افزایش سودآوری و مدیریت پر تلاش و هوشمندانه مجموعه از سوی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار تقدیر نامه دریافت کرد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.