کد خبر : 1489
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 فروردین 1401 - 11:05

پیام تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت روز ارتش

پیام تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت روز ارتش
پیام تبریک دکتر ابراهیمی به فرمانده کل ارتش به مناسبت فرارسیدن 29 فروردین ماه، روز ارتش

به گزارش خریدار، مدیرعامل بانک سپه طی پیامی به فرمانده کل ارتش، فرارسیدن 29 فروردین ماه «روز ارتش جمهوری اسلامی» را تبریک گفت و از حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی آجا تجلیل کرد.
متن کامل پیام دکتر آیت‌اله ابراهیمی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی
فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام؛
در کمال مسرت و خرسندی فرارسیدن 29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی و تجلیل از حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی آجا را به جنابعالی و آحاد فرماندهان، مدیران و کارکنان مومن، متعهد، انقلابی و ولایی ارتش تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
خدای بزرگ را شاکریم که ارتش جمهوری اسلامی ایران در سایه تعالیم و رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) با بصیرتی انقلابی، شجاعانه و سلحشورانه در صیانت از استقلال، تمامیت ارضی و امنیت ملی کشور سربلند است و تمامی هستی خود را برای عزت و اقتدار ایران عزیز در طبق اخلاص نهاده است.
بی شک تحقق شعار سال 1401 «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» که با رهنمودهای مدبرانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در رأس برنامه‌های بانک سپه قرار گرفته، مستلزم امنیت اقتصادی است که اساس آن مرهون مجاهدت‌های صادقانه و شجاعانه نیروهای مسلح است که به فضل‌الهی با هوشمندی، اقتدار و آمادگی‌های همه جانبه، امکان هرگونه جسارت، تعدی و تجاوز به ایران اسلامی را از دشمنان سلب و محیطی پایدار و باثبات برای فعالیت و جهاد اقتصادی فراهم آورده‌اند.
در این رهگذر «بانک سپه» به عنوان یکی از طلایه داران سنگر اقتصادی کشور، افتخار دارد در زمره یاری دهندگان نیروهای مسلح؛ ظرفیت ها و توانمندی های تخصصی خود را پشتیبان مسیر تعالی و بالندگی روزافزون ارتش جان برکف جمهوری اسلامی ایران قرارداده و از فعالیت های دانش بنیان آن حمایت کند.
با گرامیداشت یادوخاطره شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی ایران، دوام توفیق آن برادر گرانقدر وخانواده بزرگ ارتش مکتبی تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و تبعیت از تدابیر و منویات نورانی مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال طلب می کنم.

ومن الله التوفیق
آیت اله ابراهیمی
مدیرعامل بانک سپه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.