کد خبر : 13950
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 دی 1401 - 14:29

بیمه البرز بزرگ ترین خسارت صنعت بیمه در سال جاری را پرداخت کرد

پرداخت خسارت 1300 میلیارد ریالی بیمه البرز به فرش ماندگار پارس کاشان

پرداخت خسارت 1300 میلیارد ریالی بیمه البرز به فرش ماندگار پارس کاشان
شرکت بیمه البرز در پی وقوع حادثه آتش سوزی، بزرگ ترین میزان خسارت در صنعت بیمه کشور در سال جاری به مبلغ یک هزار و 300 میلیارد ریال را در کوتاه ترین زمان به شرکت صنایع فرش ماندگار پارس کاشان پرداخت کرد.

به گزارش خریدار به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، در جلسه اعطای چک خسارت به مدیرعامل فرش ماندگار پارس کاشان که با حضور مدیرعامل و رییس هیات مدیره بیمه البرز برگزار شد، محسن پورکیانی، مدیرعامل بیمه البرز تاکید کرد: بیمه البرز توجه ویژه ای به حفظ سرمایه های ملی و حمایت از بخش تولید کشور دارد و به همین دلیل همیشه در کوتاه ترین زمان ممکن، خسارت های بیمه گزاران خود را پرداخت می کند.

وی افزود: بیمه البرز همیشه تلاش کرده است گره گشای تولیدکنندگان باشد چون معتقدیم در شرایط امروزی تولید همچون جهاد است.

مدیرعامل بیمه البرز با بیان این که نقش مهم بیمه گر و توانمندیش؛ در هنگام پرداخت خسارت بیش از پیش مشخص می شود، گفت: هیات مدیره بیمه البرز نیز با همین رویکرد همیشه پرداخت سریع و دقیق خسارت به بیمه گزاران خسارت دیده خود را سرلوحه فعالیت قرار داده است.

وی ادامه داد: ارزیابی خسارت در همه جای دنیا زمان بر است ولی با رویکرد مذکور بیمه البرز، سعی کرده ایم این زمان را حتی الامکان کاهش دهیم کما این که کسب مقام اول مشتری مداری در بین شرکت های بیمه طی سالیان طولانی و متمادی از سوی بیمه البرز گواه این ادعا است.

پورکیانی همچنین بر لزوم آموزش کارکنان واحدهای تولیدی برای مقابله با حوادث احتمالی در کارخانه ها از جمله آتشسوزی با هدف کاهش میزان خسارت تاکید کرد و گفت: رسالت بیمه البرز به عنوان یک شرکت بیمه این است که در عین فروش تعهد و بیمه نامه، سطح ایمنی جامعه را با آموزش ارتقا دهد لذا با برخورداری از کارشناسان متخصص و حرفه ای، همیشه آمادگی ارایه این آموزش های تخصصی را به بیمه گزاران خود دارد.

وی همچنین به تولیدکنندگان و بیمه گزاران بزرگ توصیه کرد از کم خریدن بیمه پرهیز کنند و سرمایه و فعالیت تولیدی خود را به طور کامل بیمه کنند تا هنگام وقوع خسارت دچار مشکل نشوند.

مجید علی پناهی، رییس هیات مدیره بیمه البرز نیز در جلسه اعطای چک خسارت به شرکت صنایع فرش ماندگار پارس کاشان با اشاره به این که پرداخت خسارت به این شرکت، بزرگ ترین خسارت پرداختی سال جاری صنعت بیمه کشور بوده است، اظهار داشت: بیمه برای روزهای حادثه است و وظیفه بیمه گر پرداخت سریع خسارت به بیمه گزاران است. شرکت بیمه البرز نیز با قدمت طولانی 64 سال فعالیت در صنعت بیمه کشور، همیشه خسارت های بیمه گزاران خود را در کوتاه ترین زمان ممکن و با دقت زیاد پرداخت می کند به ویژه بیمه گزارانی که در بخش های مولد و تولیدی کشور فعالیت دارند چون صرفنظر از اموال شخصی، سرمایه تولیدکنندگان سرمایه ملی کشور محسوب می شود و بیمه البرز همیشه حامی تولیدکنندگان و حافظ سرمایه های ملی بوده است.

جلالی، رییس هیات مدیره شرکت صنایع فرش ماندگار پارس کاشان نیز در این جلسه از مدیران و کارکنان شرکت بیمه البرز به خاطر سرعت و دقت عمل در بررسی پرونده خسارت آتش سوزی این شرکت قدردانی کرد.

این گزارش حاکی است، شرکت صنایع فرش ماندگار پارس کاشان در شهریور سال جاری دچار حادثه آتش سوزی شد و بلافاصله پس از وقوع حادثه و در کم‌تر از 24 ساعت کارشناسان ارزیاب خسارت بیمه البرز به محل اعزام شدند و شرکت بیمه البرز تنها پس از 15 روز پس از وقوع حادثه مبلغ دویست و پنجاه میلیارد ریال به صورت علی الحساب به این شرکت خسارت پرداخت کرد و در مدت کوتاه چهار ماه خسارت یک هزار و 300 میلیارد ریالی این شرکت را به صورت کامل پرداخت کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.