کد خبر : 10256
تاریخ انتشار : شنبه 30 مهر 1401 - 14:20

امضای دو تفاهمنامه بانک تجارت با تامین سرمایه تمدن و شرکت دوستداران کیش

مجتبی دوراندیش

نمایش فرصت‌های مالی – اقتصادی بانک تجارت در «کیش اینوکس»

نمایش فرصت‌های مالی – اقتصادی بانک تجارت در «کیش اینوکس»
بانک تجارت با امضای دو تفاهمنامه و میزبانی از مدیران چندین شرکت صنعتی و تولیدی و فعالان اقتصادی، چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی را پرثمر آغاز کرد.

به گزارش خریدار به نقل از روابط‌عمومی بانک تجارت، با برگزاری آیین افتتاح چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی نمایشگاه کیش اینوکس 2022 آغاز به کار کرد.

بانک تجارت عصر دوشنبه بیست و پنجم مهرماه در نخستین روز برگزاری این نمایشگاه تفاهمنامه‌های همکاری با صندوق تامین سرمایه تمدن و شرکت دوستداران کیش امضا کرد.

توسعه همکاری‌های بانکی و ارائه انواع خدمات مالی و اعتباری از موضوعات تفاهمنامه بانک تجارت و صندوق تامین سرمایه تمدن به شمار می‌رود.

تفاهمنامه همکاری سه جانبه بانک تجارت، شرکت کارت اعتباری ایران کیش و شرکت دوستداران کیش نیز با موضوع درگاه‌های پرداخت و اعطای اعتبار به کیشوندان و مسافران جزیره کیش منعقد شد.

اینوکس 2022 کیش با حضور حسین قربانزاده معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان خصوصی‌سازی، مجید بهزادپور رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی، نصراله ابراهیمی سرپرست دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و جمع کثیری از مدیران بانک‌ها، بیمه و شرکت‌های بورسی و با برگزاری سی‌و‌شش نشست تخصصی با حضور بیش از 150 کارشناس متخصص از ۲۵ تا ۲۸ مهر ماه سال ۱۴۰۱ در مرکز همایش‌های جزیره کیش برگزار می‌شود.

بانک تجارت به همراه شرکت‌های زیرمجموعه خود از جمله «صرافی تجارت»، «صندوق کاردان» و همچنین کارشناسان بخش بین‌الملل، امور مشتریان و بانکداری شرکتی، تجاری و اصناف و در غرفه شماره 33 این نمایشگاه پذیرای بازدیدکنندگان است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.