کد خبر : 19522
تاریخ انتشار : جمعه 5 خرداد 1402 - 13:38

رییس سازمان خصوصی سازی کشور:

مولدسازی در کشور کاملا شفاف سازی می‌شود

مولدسازی در کشور کاملا شفاف سازی می‌شود
رئیس سازمان خصوصی سازی کشور گفت: طرح مولدسازی دارایی‌های دولت در کشور با ذکر تمام جزییات از قبیل نحوه فروش و خریداران از طریق سایت مربوطه شفاف سازی می‌شود.

به گزارش خریدار، حسین قربانزاده در حاشیه جلسه مولدسازی استان در جمع خبرنگاران، افزود: مردم می توانند از طریق سایت خصوصی سازی به نشانی https://pga.ipo.ir فهرست دارایی مازاد را اعلام و یا پیشنهاد سرمایه گذاری در بخش دولتی را ارائه کنند.

وی به بازدیدهای انجام گرفته از هشت دارایی مازاد و پروژه های نیمه تمام در زنجان، گفت: به طور قطع می توان از خود دارایی های استان، منابع لازم را برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام تامین کرد که عمر برخی از آنها حتی به بیش از یک دهه می رسد.

این مسوول ادامه داد: در کشورهای دیگر اراضی و املاک دولتی اهرمی برای راه اندازی پروژه های نیمه تمام عمرانی محسوب می شود و در سال جاری در کشور ما به طور قطع حرکت خوبی را در این زمینه شاهد خواهیم بود.

قربانزاده افزود: طبق ساز و کارهای فراهم شده و مصوب هیات عالی مولدسازی، مزایده ها با امکان جذابیت منفی ۱۰ درصد آغاز خواهد شد و پروژه های اولویت دار و ستاره دار استان هم در فهرست تهاتر قرار خواهد گرفت تا کنار پروژه های دیگر معرفی شود.

وی با بیان اینکه تامین منابع پروژه های نیمه تمام از طریق دارایی های مازاد خواهد بود، اظهار داشت: این شکل از مولدسازی تمامی منابع استان را در قالب تهاتر تبصره یک ماده ۱۲ آیین نامه اجرایی مولدسازی قرار می دهد.

این مسوول ابراز امیدواری کرد: با همت و جدیت استاندار زنجان و دستگاه های متولی، رونق دارایی راکد و غیرمولد زنجان و پروژه های نیمه تمام را طی ماه های آتی در تالار مولدسازی دارایی های دولت شاهد باشیم و مردم نیز نتایج مثبت این حرکت را شاهد باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.