کد خبر : 10732
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 12 آبان 1401 - 23:12

مریم آهون بر

موفقیت بیمه تجارت‌نو در استراتژی تحول دیجیتال

موفقیت بیمه تجارت‌نو در استراتژی تحول دیجیتال
شرکت بیمه تجارت‌‎نو بر پایه نوآوری و خلاقیت بنا شده است و همواره بر این اصول خود پایبند است.

به گزارش خریدار به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو ؛ نیما نوراللهی، مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت بیمه تجارت‌نو در دیدار و گفت‌وگوی صمیمی با خبرنگاران با بیان مطلب فوق افزود: در حقیقت، غالب تفکر در بیمه تجارت‌نو “نو” بودن است. “نو” بودن به نوعی با اسم و اهداف شرکت پیوند خورده است. در چند سال اخیر اتفاقات خوبی در شرکت افتاد از اپلیکشین‌ها تا قبولی اتکایی اتفاقات خوبی بوده که سبب شد بیمه تجارت‌نو حرکتی رو به جلو را به نمایش بگذارد، ولی همه اینها دلیلی برای توقف ما نبود. بر اساس همین دیدگاه بود که در دوسه سال اخیر تیمی قوی و کارآمد در حوزه فناوری ساختیم.

استراتژی بلندمدت طراحی کردیم و در نهایت سند چشم اندازی را نوشتیم که سند استراتژی تحول دیجیتال شرکت بود.

این استراتژی سه ساله است و اینکه در سه سال آینده قرار است چه کارهایی را انجام دهیم در این سند طرح شده است. این طرح حدود دو ماهی است که در هیات مدیره شرکت تصویب شد و همه اتفاقات خوب شرکت مانند هوش تجاری، بنو و دیگر ابزارهای نوین شرکت بیمه تجارت‌نو، در گام اول بود هدف این است که تا سال 1404 به اهدافی که تعیین شده است، برسیم.

نیما نوراللهی در ادامه گفت: هدف بزرگ ما این است که با سهامدار عمده شرکت مذاکره کنیم تا بیمه دیجیتال را به طور کامل راه اندازی کرده و کلیه فعالیت خود را در حوزه دیجیتال و الکترونیکی شدن سوق دهیم.

مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو در خصوص نرخ‌شکنی در صنعت بیمه گفت: موضوع نرخ‌شکنی در صنعت بیمه در حوزه درمان و غیره تقریبا به نقطه صفر رسیده و نرخ شکنی خاصی وجود ندارد. چون نفعی برای شرکت‌ها ندارد و نرخ شکنی به معنی خودکشی شرکت‌هاست. در برخی مواقع اتفاقات دیگری در خصوص نرخ شکنی می‌افتد. مثلا در کنار درمان موارد دیگری وجود دارد که ضریب خسارت پایینی دارد و ممکن است که در آن حوزه نرخ‌های جدیدی ارائه شود. باید برای بیمه گذار نیز در خصوص فرهنگ سازی کار کند. تا بیمه‌گذار بداند که نرخ بیمه نباید به نحوی باشد که گویی قیمت آن صفر باید باشد تاجایی که هر قیمتی که مشتری پیشنهاد می دهد باید مورد توافق شرکت‌های بیمه باشد. راهکاری وجود دارد در این حوزه مثلا بیمه مرکزی می تواند برای تعداد بالا تخفیفی را در نظر بگیرد .

وی در خصوص حوزه فروش، شرکت بیمه تجارت‌نو اظهار کرد: در سه ماهه امسال 70 رشد در فروش داشتیم که54 درصد از سود شرکت ناشی از فروش بود. سود حاصل از سرمایه گذاری در سال جاری نسب به سال قبل بهتر بود. در حال حاضر دو هزار بازاریاب در سامانه بنوشاپ ما فعال هستند.

نوراللهی در پاسخ به سوال خبرنگار در خصوص تفاهم‌نامه با بانک شهر که در نمایشگاه کیش اینوکس2022منعقد شد گفت : طرح بیمه صندوق امانات برای بسیاری از بانک‌ها ارسال شد. ارزش این صندوق‌ها هم هرچیزی است که مشتری اعلام می‌کند. و یکی از مزیت‌های این طرح هم علاوه بر پوشش SRCC، دارندگان صندوق امانات نیز تحت پوشش بیمه حوادث قرار می‌گیرند.

مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو با اشاره به تحول در حوزه بیمه گمرک در ماه های اخیر گفت: موضوع بیمه گمرک موضوع مهمی است که اخیرا بیمه مرکزی ابلاغ کرده است چرا که قبلا یک شرکت خاص در حوزه بیمه گمرک فعال بود که در نهایت تصمیم گرفته شد که کنسرسیومی این کار را بر عهده بگیرد. مناقصه در حال حاضر سبک‌تر شده و ضمانت نامه‌های که مطرح بود کمی برداشته شده و شرایط برای همه راحت شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.