کد خبر : 3677
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 خرداد 1401 - 9:42

ملزم شدن شهرداری تهران به پایبندی در انتصابات به اساسنامه مصوب شورا

ملزم شدن شهرداری تهران به پایبندی در انتصابات به اساسنامه مصوب شورا
رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر پیشنهاد داد تبصره ای به طرح «ملزم شدن شهرداری تهران به اقدام در انتصابات، مطابق با اساسنامه‌ای که در شورا تصویب می‌شود» الحاق شود.

به گزارش خریدار ، زهرا شمس احسان عضو شورای شهر تهران با اشاره به انتصاب‌های خارج از اساسنامه در سازمان‌های شهرداری خواستار الحاق تبصره «الزام شهرداری تهران به اقدام در انتصابات، مطابق با اساسنامه‌ای که در شورا تصویب می‌شود» شد.

شمس احسان با ارائه پیشنهادی به طرح «الزام شهرداری تهران در استفاده از نیروهای انسانی موجود واجد شرایط در پست های مدیریتی» گفت: یکی از معضلاتی که در ماه های اخیر (8 ماه گذشته) در رابطه با انتصاب مدیران عامل سازمان‌ها و شرکت های شهرداری با آن مواجه هستیم عدم توجه به اساسنامه‌های مصوب برای احراز شرایط و انتصاب افراد است.

وی افزود: در حال حاضر تعدادی از مدیران انتصاب شده در سازمان‌های تابعه شهرداری خارج از چارچوب اساسنامه سازمان منصوب شده اند. از این جهت استفاده از اساسنامه ها و لزوم پایبندی شهرداری تهران به مفاد اساسنامه در انتصابات ضروری است.

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تاکید کرد: پیشنهاد می‌شود حتما تبصره «ملزم شدن شهرداری تهران به اقدام در انتصابات، مطابق با اساسنامه‌ای که در شورا تصویب می‌شود» به طرح مذکور الحاق شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.