کد خبر : 1993
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 اردیبهشت 1401 - 10:57

در دیدار رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

مجتبی دوراندیش

معاضدت و راهنمایی خانواده های شهید و ایثارگر سازمان

معاضدت و راهنمایی خانواده های شهید و ایثارگر سازمان
در دیدار رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، وضعیت ایثارگران و خانواده های معظم شهدای این سازمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خریدار ، دکتر داود منظور، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور و امیر حسین قاضی زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و ایثارگران انقلاب اسلامی به منظور بررسی مسایل و موضوعات کارکنان ایثارگر و خانواده های معظم شهدای این سازمان، با یکدیگر دیدار کردند.

در این دیدار که با حضور مدیرعامل بیمارستان ساسان، مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر بنیاد شهید، جمعی از خانواده های ایثارگران و همچنین مسئولین دو سازمان همراه بود، طرفین بر حفظ و صیانت از حقوق ایثارگران و خانواده معظم شهدا، پیگیری مسایل اداری و استخدامی، ارائه خدمات و تسهیلات مطلوب به ایثارگران و خانواده شهدا و رفع مسایل و مشکلات ایشان مطابق قانون تاکید کردند.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در این نشست، ضمن اشاره به نسبت بالای بکارگیری جامعه ایثارگران در سطوح مختلف سازمانی و تاکید بر جایگاه رفیع و منزلت والای ایثارگران و خانواده شهدا خاطرنشان کرد: رویکرد سازمان امور مالیاتی در ارتباط با جامعه ایثارگران و خانواده شهدا، بهره گیری حداکثری از توانمندی و ظرفیت همکاران شریف ایثارگر در چارچوب مجوزها و متناسب با مقررات و قوانین است.

دکتر منظور در پاسخ به سوالات و موضوعات مطرح شده در جلسه با بیان اینکه وضعیت امور ایثارگران و خانواده شهدا به طور مستمر در سازمان بررسی می شود، گفت: مباحثی همچون اجرای کامل قوانین پیرامون پرداختی ها، استفاده از مرخصی، امور رفاهی و ارایه راهنمایی و مشاوره مالیاتی به ایثارگران از جمله مواردی است که هم اکنون در سطح سازمان در جریان است و در انتقال های بین دستگاهی نیز سعی می‌شود مطالبات جامعه ایثارگران مدنظر قرار گیرد.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این دیدار ضمن تقدیر از اقدامات موثر صورت گرفته در دوره جدید مدیریتی سازمان و همچنین توجه ویژه به خانواده های ایثارگران، با بیان اینکه رویکرد اصلی بنیاد، ارایه خدمات موثر و عادلانه به جامعه ایثارگران و خانواده شهدا است، گفت: در این رویکرد، بنا داریم خدمات قانونی به گونه ای ارایه شود که دیگر نیازی به مراجعه به بنیاد شهید و امور ایثارگران نباشد.

قاضی زاده هاشمی عنوان داشت: از جمله مواردی که می تواند به این عزیزان کمک شایانی کند، توجه به مسایل مختلف از جمله امور معیشتی این جامعه بزرگ با اجرای قوانین مصوب در اسناد بالادستی و سایر قوانین و مقررات، رفع مسایل اداری و استخدامی و ارایه خدمات مشاوره و راهنمایی در حوزه مالیاتی است.

همچنین در این نشست، مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر و مدیرعامل بیمارستان ساسان نیز به بیان مسایل و دغدغه های خود در حوزه های مالیاتی پرداختند و بر اولویت زیرمجموعه های این بنیاد بر خدمات دهی مطلوب به جای تاکید بر انتفاع و درآمدزایی تاکید کردند و در ادامه، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور دستور بررسی و مساعدت لازم را صادر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.