کد خبر : 6759
تاریخ انتشار : شنبه 5 شهریور 1401 - 19:15

با امضای تفاهمنامه همکاری:

مسیر تعامل بانک تجارت با سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته بندی دارویی هموار شد

مسیر تعامل بانک تجارت با سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته بندی دارویی هموار شد
بانک تجارت و سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته بندی دارویی در راستای گسترش همکاریهای دوجانبه تفاهمنامه امضا کردند.

به گزارش خریدار به نقل از روابط‌عمومی بانک تجارت، این تفاهم‌نامه با موضوع ارائه انواع خدمات مالی، بانکی و ارزی به سندیکا و شرکت‌های عضو و ارتقا سطح همکاری متقابل در چارچوب ضوابط و دستورالعمل‌های جاری بانک در مراسمی به امضای ابوالقاسم آموزش مدیر امور مشتریان تجاری و اصناف بانک تجارت و فرامرز اختراعی رئیس هیئت مدیره این سندیکا رسید.

در جریان مراسم امضای این تفاهم‌نامه، مدیر امور مشتریان تجاری و اصناف بانک تجارت با اشاره به اینکه صنعت دارو و حوزه سلامت به عنوان یکی از بازارهای هدف بانک تجارت به شمار می‌رود گفت:انعقاد این تفاهمنامه همکاری در ادامه حضور پررنگ بانک تجارت در صنعت دارویی کشور است و بر مبنای آن تلاش می‌کنیم تا ظرفیت‌های موجود در بانک را برای حمایت از فعالان این صنعت متمرکز کنیم.

ابوالقاسم آموزش به مزایای طرح دارو پرداخت بانک تجارت از جمله حذف چک از مراودات تجاری شرکت‌های پخش و داروخانه‌ها اشاره کرد و افزود:‌ در این طرح ، داروخانه‌ها می‌توانند از اعتبار بدون سود تعیین شده از سوی بانک تا سقف ۳۰ میلیارد ریال برای خرید از شرکت‌های پخش عضو طرح دارو پرداخت استفاده کنند.

وی گستردگی شعب بانک تجارت در سراسر کشور را نقطه قوت این بانک در ارائه خدمات ویژه و همکاری با فعالان صنعت دارو عنوان کرد و افزود: شرکت‌های دارویی می‌توانند مواد اولیه مورد نیاز خود را در بورس کالا و از طریق شرکت کارگزاری بانک تجارت خریداری کنند.

اختراعی رئیس هیات مدیره سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی انعقاد این تفاهمنامه را زمینه‌ساز تسهیل دریافت خدمات بانکی ریالی و ارزی اعضای این سندیکا از بانک تجارت عنوان کرد و گفت: سابقه درخشان بانک تجارت در حمایت از فعالان اقتصادی کشور در بخش‌های مختلف افق روشنی را پیش روی اجرای این تفاهمنامه قرار داده است.

اعطای تسهیلات بسته همیار بورس به شرکت‌های عضو سندیکا برای خرید مواد اولیه از شرکت‌های پتروشیمی، تامین مالی شرکت‌های عضو سندیکا از طریق انعقاد قرارداد جداگانه، امکان تعریف محصول آسان خرید دارویی ویژه شرکت‌های پخش دارویی عضو و داروخانه‌های فعال، تامین مالی ریالی از طریق زنجیره تامین SCF برای حلقه‌های بالا و پایین‌دستی سندیکا و صدور انواع ضمانتنامه و گشایش اعتبارات اسنادی برای شرکت‌های عضو سندیکا از دیگر مفاد این تفاهمنامه همکاری به شمار می‌رود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.