کد خبر : 10611
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 12 آبان 1401 - 20:37

مجتبی دوراندیش

مسکن مهم‌ترین نیاز امروز جوانان است

مسکن مهم‌ترین نیاز امروز جوانان است
نماینده آیت ا... سیستانی در مشهد، مهم‌ترین نیاز امروز جوانان را مسکن دانست و تامین مسکن را پیش نیاز تشویق جوانان به ازدواج عنوان کرد.

به گزارش خریدار به نقل از هیبنا، نماینده آیت ا… سید علی سیستانی در مشهد در دیدار با مدیر شعب بانک مسکن خراسان رضوی با اشاره به توصیه‌های پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) در راستای گره‌گشایی از کار مردم، از مسوولان خواست که با همه توان برای رفع مشکلات مردم به ویژه جوانان در حوزه مسکن و اشتغال تلاش کنند.

آیت ا… سید جعفر سیدان، نماینده آیت ا… سیستانی در مشهد و مدرس حوزه علمیه آیت ا… خویی در ادامه سخنان خود، مهم‌ترین نیاز امروز جوانان را مسکن دانست و تامین مسکن را پیش نیاز تشویق جوانان به ازدواج و تشکیل خانواده عنوان و توصیه‌هایی را در حوزه مسکن مطرح کرد.

مصطفی تقوی مدیرشعب بانک مسکن در این دیدار که معاونان مدیریت و رییس شعبه مرکزی مشهد نیز در آن حضور داشتند اظهار داشت: بانک مسکن به عنوان تنها بانک تخصصی و دولتی در حوزه مسکن و ساختمان همواره سعی کرده است تا نقش تاثیرگذاری در تامین مسکن و سرپناه آحاد مختلف جامعه ایفا کند.

تقوی ادامه داد: مدیریت شعب خراسان رضوی نیز در این راستا عملکرد قابل توجهی داشته است؛ به گونه‌ای که حدود 60 درصد از تسهیلات بخش مسکن و ساختمان استان توسط این بانک پرداخت شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.