کد خبر : 15334
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 11 بهمن 1401 - 17:40

مزایده اموال تملیکی برای فروش ۲۴۳ ملک

مزایده اموال تملیکی برای فروش ۲۴۳ ملک
سخنگوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از برگزاری مزایده‌ الکترونیک ۲۴۳ ملک از املاک تحت اختیار این سازمان و فروش آنها خبر داد.سخنگوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از برگزاری مزایده‌ الکترونیک ۲۴۳ ملک از املاک تحت اختیار این سازمان و فروش آنها خبر داد.

به گزارش خریدار به نقل از سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، «صاحب حجتی» در این زمینه توضیح داد: در مزایده شماره ۱۱۳۶ اموال غیرمنقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تعداد ۲۴۳ ملک در بستر سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) به دو شکل نقد و اقساط به فروش خواهد رسید.

وی بیان‌داشت: در این مزایده سراسری، املاک دارای کاربری های تجاری، مسکونی، زراعی و صنعتی از سراسر کشور در معرض انتخاب خریداران و مزایده‌گذاران قرار گرفته است.

قائم مقام سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، ارزش تقریبی این املاک را نزدیک به ۶هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان‌کرد: افراد برای دریافت اطلاعات بیشتر به تارنمای رسمی سازمان به نشانی www.tamliki.ir مراجعه کنند.

وی گفت: رمزگشایی این مزایده سراسری و الکترونیک در تاریخ ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۱ و با حضور شورای فروش سازمان برگزار خواهد شد و اسامی برندگان در اختیار افکار عمومی قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.