کد خبر : 7244
تاریخ انتشار : جمعه 11 شهریور 1401 - 10:51

مأموریت معلمان منقضی‌الخدمت در خارج از کشور به هیچ‌وجه تمدید نمی‌شود

مأموریت معلمان منقضی‌الخدمت در خارج از کشور به هیچ‌وجه تمدید نمی‌شود
رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور با بیان اینکه مأموریت معلمان منقضی‌الخدمت در خارج از کشور به هیچ‌وجه تمدید نمی‌شود، گفت: کارگاه بدو اعزام معلمان جدید با وزارت امور خارجه برگزار شد و اکنون در شرف تهیه بلیط هستند.

به گزارش خریدار، مهدی فیاضی رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص اعزام معلمان ایرانی به مدارس ایرانی خارج از کشور، اظهار کرد: معلمان منقضی‌الخدمت که در خارج از کشور هستند، افراد خدومی هستند که دو سال مأموریت‌شان را به نیکی انجام دادند و عدالت اداری به ما تکلیف می‌کند تا افرادی که در انتظار هستند جایگزین شوند.

وی با تأکید بر اینکه مأموریت معلمان منقضی‌الخدمت در خارج از کشور به هیچ‌وجه تمدید نمی‌شود، گفت: از این گروه از معلمان درخواست داریم با رایزنی‌های مختلف هیچ درخواستی نکنند تا مأموریت‌شان تمدید شود؛ بلکه این افراد باید برگردند و افراد جدید جایگزین‌شان شوند.

فیاضی با تأکید بر اینکه برای افراد جدید که در آزمون شرکت کرده و قبول شده بودند، مصاحبه گذاشتیم، افزود: صرفا قبولی در آزمون حقی برای اعزام کسی ایجاد نمی‌کند؛ بلکه آزمون، سوابق اداری و مصاحبه، مکمل پذیرفتگی یک نفر برای اعزام است.

وی با بیان اینکه همه افراد منقضی‌الخدمت با افرادی که مصاحبه شدند، جایگزین می‌شوند، ادامه داد: حدود 50 زوج هستند که از عید مصاحبه شروع شده است و کارگاه بدو اعزام با وزارت امور خارجه برگزار شد و اکنون در شرف تهیه بلیط هستند.

رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور درباره مطالبات معلمان ایرانی اعزامی به مدارس ایرانی خارج از کشور، گفت: حجم زیادی از مطالبات معلمان خارج از کشور را پرداخت کردیم و قسمت‌هایی هم در حال تأمین اعتبار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.