کد خبر : 9189
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 مهر 1401 - 10:36

قالیباف در صحن علنی مجلس:

فرمایشات رهبر انقلاب وظیفه خواص را روشن کرد

فرمایشات رهبر انقلاب وظیفه خواص را روشن کرد
رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیانات رهبر انقلاب روشنگرانه، حکیمانه، هوشمندانه و دقیق بود، گفت: این فرمایشات یک بار دیگر مرزبندی میان مردم و آشوبگران را روشن کرد، وظیفه همه ما مخصوصا خواص و مسیر درست مشخص شد.

به گزارش خریدار،در ابتدای جلسه علنی روز -سه شنبه ۱۲ مهر- مجلس شورای اسلامی، محمد باقر قالیباف رییس مجلس در نطق پیش از دستور شهادت امام حسن عسگری (ع) را تسلیت و آغاز ولایت امام زمان را تبریک گفت.

قالیباف با اشاره به فرمایشات صریح مقام معظم رهبری در دانشکده افسری امام حسن مجتبی(ع) درباره حوادث اخیر در کشور گفت: بیانات رهبر انقلاب روشنگرانه، حکیمانه، هوشمندانه و دقیق بود و یک بار دیگر مرزبندی میان مردم و آشوبگران را روشن کرد.

قالیباف اظهار داشت: با فرمایشات ایشان وظایف ما مخصوصا خواص جامعه مشخص شد و ایشان مسیر درست را به همه علاقه مندان ایران اسلامی و انقلاب اسلامی مشخص کردند.

وی با تاکید بر اینکه با فرمایشات رهبر انقلاب تکلیف همه ما مشخص شد، اظهار داشت: امیدوارم همه ما بتوانیم به سمت ایران قوی برای پیاده سازی رهنمودهای رهبری و ایستادگی در برابر دشمنان حرکت کرده و نقشه دشمنان را نقش بر آب کنیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.