کد خبر : 7037
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 شهریور 1401 - 18:45

مجتبی دوراندیش

شعبه بیمه ملت در کرمان افتتاح شد

شعبه بیمه ملت در کرمان افتتاح شد
بهشتی‌نژاد: انتظار داریم شعبه‌ها رشد کمی و کیفی شبکه فروش را مورد توجه قرار دهند

به گزارش خریدار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بیمه ملت، صبح امروز جمعی از مدیران ارشد بیمه ملت به همراه محمد مهدی بهشتی‌نژاد نایب رئیس هیئت مدیره و مهدی کشاورز بهادری عضو اصلی هیئت مدیره، در سفری یک روزه و به منظور افتتاح شعبه بیمه ملت در استان کرمان عازم این شهر شدند.

براساس این گزارش، در بدو ورود نایب رئیس هیئت مدیره به همراه هیئت همراه با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کردند.

پس از انجام این مراسم، آیین افتتاح سیزدهمین شعبه بیمه ملت در استان کرمان که ساختمان آن به نام سردار شهید حاج حسین پورجعفری نامگذاری شده با حضور سردار چناریان عضو شورای شهر کرمان و فرمانده سابق ناحیه انتظامی استان کرمان، دکتر بنانی رئیس شورای هماهنگی بیمه‌های بازرگانی استان کرمان، دکتر علیرضا منظری توکلی رئیس دانشگاه آزاد استان کرمان، شهردار مناطق مختلف شهر کرمان، معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزار شد.

دکتر محمد مهدی بهشتی‌نژاد نایب رئیس هیئت مدیره در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به دولتمردان حاضر در جلسه، به ذکر حدیثی از پیامبر گرامی اسلام پرداخت و گفت: ایشان می‌فرمایند که دو نعمت مهم هستند که انسان‌ها نسبت به آن احصا و شناخت کافی ندارند و آن سلامتی و امنیت است.

وی ادامه داد: همان طور که گفته شد این نعمات قابل احصا نیستند مگر اینکه خدایی نکرده انسان‌ها به آن مبتلا شوند و نعمت خداوند را از دست بدهد، حالا اگر بخواهیم بیمه را به زبان ساده توصیف کنیم همین وضعیت را دارد، یعنی وقتی احساس بی‌امنیتی و ناسلامتی کنیم این بیمه است که تلاش می‌کند آن را به انسان‌ها هدیه دهد.

وی با اشاره به نامگذاری ساختمان شعبه بیمه ملت در استان کرمان به نام شهید پورجعفری اظهار داشت: من در خاطرات شهید پورجعفری خواندم و برایم خیلی جالب بود، اینکه اگر ما در محیط کار مثل شهید پورجعفری‌ها داشتیم چقدر می‌توانستیم رشد کنیم. شما ببینید که شهید پورجعفری چه کارهایی کرد تا شهید سلیمانی در عرصه‌ها جلو بروند. انتظار ما این است که این اتفاق را بیمه و به خصوص شعبه کرمان ما برای شبکه فروش و ستاد انجام دهند تا برای پیشروی شبکه فروش فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: ما از سال 96 در خدمت بیمه ملت هستیم و در چند مورد مراسم‌ افتتاح حاضر شدیم و این نگرانی ایجاد می‌شد که نکند این شعبه بیاید که بخواهد کار ما را در شبکه فروش انجام دهد. ما دنبال این نیستیم که کیک حق تولیدی را برای بیمه ملت بزرگ‌تر کنیم بلکه می‌خواهیم خود کیک را بزرگ‌تر کنیم. لذا ما از شعبه استان کرمان این انتظار را داریم که رشد کمی و کیفی شبکه فروش را مورد توجه قرار دهند و این با آموزش قطعا حاصل خواهد شد. باید شبکه فروش ما نو و به روز شود و باید به سرعت به سمت فضای دیجیتال برویم.

دکتر بنانی رئیس شورای هماهنگی بیمه های بازرگانی استان کرمان نیز طی سخنانی گفت: یکی از مشکلات استان ما این است که مدیران شعب ما مدام تغیر می‌کند ما باید از پرتفوی محوری خارج شویم و به سمت خدمت‌دهی حرکت کنیم و این که مدیری را انتخاب کنیم و توقع داشته باشیم انچنان پرتفوی را به دست بیاورد دور از انتظار است.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.