کد خبر : 5322
تاریخ انتشار : جمعه 7 مرداد 1401 - 14:04

معاون فنی بیمه‌های اشخاص و مسئولیت بیمه تجارت‌نو مطرح کرد؛

شبکه فروش منتظر خبر خوب برای حضور در بازار

شبکه فروش منتظر خبر خوب برای حضور در بازار
بهمن سوری معاون فنی بیمه‌های اشخاص و‌مسئولیت بیمه تجارت‌نو در پنل «شبکه فروش؛ چالش‌ها و فرصت‌های آن در توسعه بیمه» اظهار داشت: چالش‌ها و فرصت‌های شبکه فروش را می‌توان به دو بخش درونی و بیرونی تقسیم بندی کرد. مسائل و مشکلاتی در حوزه بیمه و شبکه فروش وجود دارد.

به گزارش خریدار، وی افزود: ما باید مشکلات درونی را در صنعت بیمه حل کنیم و مقدمه آن افزایش هماهنگی است. البته ما حداقل در ۱۵ سال گذشته تا این حد با شبکه نمایندگان تبادل نداشتیم. ما به یک ادبیات مشترک رسیده‌ایم و نقطه عطفی برای شروع خوب به حساب می‌آید.
معاون فنی بیمه‌های اشخاص و مسئولیت بیمه تجارت‌نو یادآور شد: قوانین و مقررات کنونی چندان کاربردی و شیرین نیست و تاخیر در اصلاح آن، رکود و فساد را در پی خواهد داشت. البته در همه مشاغل، مصادیق خوش اخلاقی و بداخلاقی وجود دارد اما در کل، همه موارد بی‌اخلاقی توسط بیمه مرکزی بررسی و با آن برخورد می‌شود.
سوری ادامه داد: در موضوع شبکه فروش، چالشی که همیشه وجود داشت و به لطف شورای هماهنگی رفع شده، وجود صدای واحد از شبکه فروش است. در شورای هماهنگی، تک روی وجود ندارد و هر چقدر که صدای واحدی را حفظ کنیم با بیمه مرکزی ارتباط کامل‌تری خواهیم داشت.
وی گفت: فضای کسب و کار فرصت چون تعلل‌هایی را ندارد و زودتر این آیین‌نامه‌ها امیدوارم به نتیجه برسد. شبکه فروش منتظر خبر خوب برای حضور در بازار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.