کد خبر : 1257
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 فروردین 1401 - 12:16

شاسی بلند جدید در سبد محصولات ایران خودرو

شاسی بلند جدید در سبد محصولات ایران خودرو
مدیرعامل ایران خودرو خراسان از افزایش ظرفیت تولید خودروهای شاسی بلند خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از پروژه توسعه خط مونتاژ در اواسط امسال، علاوه بر افزوده شدن هایما 8S، تیراژ تولید هایما S5 و S7 پلاس افزایش خواهد یافت.

به گزارش خریدار به نقل از ایکوپرس- بیژن زاهدی فرد افزود: خط جدید تولید که توسط شرکت تام و ایران‌خودرو خراسان در حال تجهیز است، امکان تولید همزمان چهار مدل خودروی شاسی بلند را دارد.

وی با بیان این‌که بیش از ۴۹ هزار دستگاه خودروی هایما از سال ۱۳۹۴ در ایران خودرو خراسان تولید شده است، ادامه داد: تعهدات خودروهای هایما به روز شده و هیچ گونه تعهد معوقی وجود ندارد. در سال گذشته نیز برنامه تولید محصولات هایما، ۱۰ هزار دستگاه خودرو بوده که حدود ۹۰ درصد آن محقق شده است.

زاهدی فرد بر افزایش سطح داخلی‌سازی قطعات محصولات هایما و ضرورت آموزش‌های لازم به نمایندگی‌های خدمات پس از فروش تاکید کرد و گفت: این برنامه ها در دستور کار ساپکو و ایساکو قرار گرفته است.

وی همچنین در خصوص تولید محصول جدید گفت: برنامه تولید هایما 8S در دستور کار ایران‌خودرو‌ خراسان قرار دارد که طبق هدف‌گذاری، امسال به بازار عرضه خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.