کد خبر : 10940
تاریخ انتشار : شنبه 21 آبان 1401 - 12:29

مجتبی دوراندیش

سهم نقدینگی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان ایلام بیش از ۸ درصد است

سهم نقدینگی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان ایلام بیش از ۸ درصد است
سرپرست مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان ایلام گفت: منابع استان در حال حاضر حدود ۱۶هزار میلیارد ریال و سهم نقدیندگی بانک در استان ایلام بیش از ۸ درصد است.

به گزارش خریدار به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «علی‌اصغر کائیدی» سرپرست مدیریت شعب بانک در استان ایلام با اشاره به رشد ۴۵ درصدی منابع بانک در این استان گفت: در سال جاری ۱۴هزار و ۵۰۰ فقره وام با ارزش ۷۳۷۷ میلیارد ریال از سوی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان پرداخت شده است.
وی افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان ایلام در همکاری با نهادهای حمایتی موفق به پرداخت ۱۷۱ فقره وام اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی(ره) به ارزش ۱۵۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال شده است.
سرپرست مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان ایلام عنوان کرد: همچنین در سال جاری ۴۳ فقره وام اشتغال‌زایی بهزیستی به مبلغ ۴۳ میلیارد ریال و ۲۹ فقره وام اشتغال‌زایی بنیاد برکت به ارزش ۱۶ میلیارد ریال پرداخت شده است.
توسعه خدمات الکترونیکی بانک در استان ایلام
کائیدی در خصوص وضعیت استفاده مشتریان استان از ابزارهای غیرحضوری بانک همچون افتتاح حساب آنلاین و درخواست وام آنلاین گفت: تعداد افتتاح حساب‌های آنلاین در این استان ۷۱۶۸ مورد و درخواست وام آنلاین در استان نیز ۲۰۳۰ مورد بوده است.
وی تأکید کرد: در استان ایلام ۹۷۴۱ مورد همراه‌بانک و ۴۵۶۵ مورد اینترنت‌بانک برای مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران فعال شده است.
سرپرست مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان ایلام با اشاره به اقدامات صورت گرفته این بانک در استان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی عنوان کرد: بیمه تمام منازل روستاهای استان ایلام در سال ۱۳۹۹، کمک به حوزه بهداشت در قالب خرید تجهیزات مبارزه با بیماری کرونا به مبلغ ۵ میلیارد ریال، توزیع لوازم‌التحریر میان یکی از مدارس مناطق محروم استان و ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی از جمله فعالیت‌های بانک در استان ایلام در حوزه مسئولیت‌ اجتماعی است.
کائیدی اظهار داشت: استقرار ۲ خودپرداز سیار در ایام اربعین و افزایش ساعات کاری شعبه مهران تا ساعت ۱۹ عصر از دیگر فعالیت‌های این بانک در ایام اربعین برای خدمت‌رسانی بهتر به زائران ابا عبدالله الحسین(ع) بوده است.
وی خاطرنشان ساخت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان ایلام در سال جاری تعداد ۱۶۷ فقره وام ازدواج به مبلغ ۲۲۷ میلیارد ریال و تعداد ۲۷۹ فقره وام فرزندآوری به مبلغ ۱۰۴ میلیارد ریال پرداخت کرده است.
انعقاد تفاهم‌نامه میان بانک و حوزه‌های نفتی و گازی
سرپرست مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان ایلام با بیان اینکه ظرفیت مناسب حوزه‌های نفت و گاز از جمله مزیت‌های این استان به شمار می‌رود، گفت: استان ایلام دومین استان گازخیز کشور و سومین استان نفت‌خیز کشور است. بانک در حوزه نفت و گاز بازاریابی‌هایی انجام داده که در این راستا تفاهم‌نامه مشترک برای پرداخت وام به پرسنل پالایشگاه گاز ایلام و شرکت گاز منعقد شده است.
کائیدی مزیت دوم استان ایلام را حوزه دامپروری عنوان کرد و افزود: ایلام یکی از مهمترین استان‌های کشور در حوزه صدور دام به کشورهای دیگر است. بنابراین برای حمایت از این حوزه میان بانک و کشتارگاه صنعتی استان ایلام قرارداد همکاری منعقد شده است.
وی ادامه داد: از دیگر فعالیت‌های این بانک برای توسعه صنعت دامپروری در استان پرداخت وام به این بخش با همکاری بنیاد برکت و کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده است.
انعقاد تفاهم‌نامه میان بانک و گمرک استان ایلام
سرپرست مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان ایلام اضافه کرد: مزیت بعدی این استان وجود مرز بین‌المللی مهران به‌عنوان مهمترین، پرترددترین و بزرگترین گمرک کشور با کشور عراق است که در این حوزه نیز قرارداد با گمرک استان ایلام در قالب طرح مهریار منعقد شده است.
کائیدی موفق‌ترین طرح‌های بانک را «مهریار» و «کالاکارت» ارزیابی کرد و گفت: اجرای طرح مهریار موجب جذب منابع بیشتر و نیز رشد تعداد مشتریان و گسترش دایره حوزه نفوذ بانک شده است.
وی ادامه داد: تقویت حساب‌های جاری با اختصاص امتیاز ویژه و مشوق‌های انگیزشی به کسبه، صنوف و بازاریان راهکار‌هایی هستند که به جذب منابع در بانک کمک خواهند کرد.
سرپرست مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان ایلام تأکید کرد: با استقبال بی‌نظیر مردم استان ایلام و اعتماد مردم به بانک، منابع استان در حال حاضر حدود ۱۶هزار میلیارد ریال و سهم نقدیندگی بانک در استان ایلام بیش از ۸ درصد است.
کائیدی گفت: با توجه به سیاست‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، یکی از اهداف متعالی دکتر شمسی‌نژاد مدیرعامل بانک ضمن افزایش ضریب نفوذ خدمات بانک به آحاد مختلف جامعه کارت مهر به عنوان کارت زندگی در اختیار همه مردم ایران قرار گیرد که امیدواریم با تلاش همه پرسنل و نیز با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این مهم در آینده نزدیک محقق شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.