کد خبر : 2919
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 خرداد 1401 - 12:06

سرمایه بیمه سرمد بر افزایش سهم فروش آنلاین

سرمایه بیمه سرمد بر افزایش سهم فروش آنلاین
شرکت بیمه سرمد گفت: سیاست جدی ما در سال 1401، توجه به فروش آنلاین بیمه‌نامه و افزایش سهام فروش آنلاین در شرکت پرتفوی است.

به گزارش خریدار روابط عمومی بیمه سرمد، دومین جلسه شورای مدیران این شرکت در سال 1401 با حضور معاونان و مدیران برگزار شد.

یعقوب رشنوادی گفت: در ماه‌های اخیر خبرهای بسیار مثبتی از تحولات بیمه سرمد در رسانه‌ها منتشر می‌شود و امروز تصویر مناسبی از برند شرکت در افکار عمومی شکل گرفته است که می‌توان در ادامه راه کمک کند.

وی افزود: سرمد هنوز با نقاطی قابل قبول است که تعداد زیادی از روند فعالیت‌های شرکت در ماه‌های اخیر بسیار روند خوبی بوده است و اخبار منتشر شده خوب از این محصول نیز همین روند رو به رشد و تغییر فضای شرکت است.

بیمه بیمه سرمد با اشاره به عملکرد مطلوب شرکت در فروردین ماه، گفت: عملکرد شرکت در جذب پرتفوی در فروردین موفقیت‌آمیز بوده است، این کافی نیست و باید روند موفقیت شرکت در 12 ماه سال ادامه پیدا کند و تلاش کنیم تحقیقمان را بر روی اهمیت حفظ کنیم. کنیم.

رشنوادی خاطر نشان کرد: سرمد باید به روزهای خوب خود بازگردد و سهم خود را در بازار بیمه کشور تثبیت کند.

وی به برنامه راهبردی شرکت اشاره کرد و گفت: برنامه راهبردی شرکت، میثاق‌نامه ما برای هدفمندسازی است و همه مدیران ارشد شرکت باید به آن پایبند باشند و برای اجرای آن برنامه عملیاتی داشته باشند.

بیمه سرمد یکی از بخش‌های مهم برنامه راهبری شرکت را افزایش سهم فروش آنلاین دانست و گفت: توجه به فروش آنلاین بیمه‌نامه، سیاست جدی ما در سالجاری بوده و افزایش فروش آنلاین در شرکت پرتفوی را با قدرت پیش می‌بریم.

رشنوادی به لزوم ارائه طرح‌های نوآورانه هم اشاره کرد و گفت: بخش مهمی از بودجه شرکت در سال 1401 در اجرای برنامه راهبردی، به بخش تحقیق و توسعه اختصاص یافته است تا بتوان با ارائه طرح‌های نوآورانه بیمه‌ای، از بازار مستعدی در کشور در این زمینه استفاده کرد. وجود دارد، نهایت بهره را ببریم.

شرکت بیمه سرمد همچنین با توجه به اینکه سرمد در مسیر پیشرفت قرار گرفته است، گفت: سال 1401 از این نقطه که دو برنامه راهبردی سه ساله شرکت می کند، سال بسیار مهمی برای سرمد می شود و باید برنامه های خود را در آن قرار دهد. حوزه فروش آنلاین و توسعه شبکه فروش به طور جدی پیگیری کنیم.

وی افزود: سال 1401 می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آغاز یک دهه پرفروغ برای بیمه سرمد باشد.

در ادامه این جلسه، علی آفرین، مدیر بیمه های عشق، حسن پورحسینی، مدیر بیمه های آتش سوزی و باربری و حسین پایندانی، مدیر امور استان ها و شبکه فروش، برنامه های حوزه خود را در سال 1401 تشریح کردند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.