کد خبر : 3582
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 خرداد 1401 - 11:09

سرمایه انسانی عامل تحقق اهداف متعالی بانک توسعه تعاون است

سرمایه انسانی عامل تحقق اهداف متعالی بانک توسعه تعاون است
سرپرست بانک توسعه تعاون در بازدید ساختمان ستادی بانک بر نقش مهم سرمایه انسانی در تحقق اهداف متعالی بانک تاکید ورزید.

به گزارش خریدار، محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون در دیدار با همکاران ستادی بزرگمهر اظهار داشت: سازمانها برای دستیابی به اهداف و کسب رضایت جامعه هدف با اتکا به سرمایه انسانی و با طراحی فرآیندهای کارآمد برنامه ها را به اجرا در می آورند.
وی افزود: گرچه طراحی سیستم های نوین و بهره گیری از ابزارهای الکترونیک به عنوان مزیت رقابتی در موسسات مالی و بانکی مطرح است، توجه به این نکته لازم است که سرمایه انسانی متخصص و مجرب عامل بکارگیری این فرآیندها و راه اندازی سیستم ها است.
سرپرست بانک توسعه تعاون خاطر نشان کرد: یکی از اهداف بانک در دوره جاری تمرکز بر این موضوع است که شاخص های عملکردی به دو برابر افزایش یافته و سهم بانک توسعه تعاون در شبکه بانکی ارتقا یابد.
شیخ حسینی گفت: رویکرد همکاران ستادی بانک حمایت و پشتیبانی از واحدهای صف باشد و رویه ها و فرآیندهای متنوع بانک باید با نیازسنجی از شعب و مطابق با تامین رضایت مشتریان باشد.
وی تصریح کرد: بخش تعاون به عنوان جامعه هدف اصلی بانک مطرح است و ارتباط دو سویه بانک با تعاونگران می تواند در احیای ظرفیت های این بخش و کمک به رسیدن تعاون به جایگاه اصلی در اقتصاد ملی موثر باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.