کد خبر : 13476
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 دی 1401 - 13:43

مجتبی دوراندیش

رویکرد بانک توسعه تعاون مبتنی بر تامین رضایت حداکثری تعاونگران است

رویکرد بانک توسعه تعاون مبتنی بر تامین رضایت حداکثری تعاونگران است
سرپرست بانک توسعه تعاون ، رویکرد این بانک را مبتنی بر تامین رضایت حداکثری تعاونگران دانست.

به گزارش خریدار، محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون که به همراه صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در میز ارتباطات مردمی نماز جمعه تهران حضور یافته بود با بیان مطلب فوق اظهار داشت: دولت سیزدهم ضمن پیشبرد اقدامات راهبردی و زیرساختی، رویکرد مردمی و پاسخگویی به اقشار گوناگون جامعه را دنبال نموده است و حضور در میزهای خدمت از مهمترین نمودهای ارتباطات مردمی دولتمردان و مسئولین بوده است.
وی افزود: رویکرد بانک توسعه تعاون اهمیت دادن و رسیدگی درخواست های مردمی، تکریم ارباب رجوع و حل مشکلات و گرهگشایی از جامعه هدف و عموم مردم بوده است.
شیخ حسینی تصریح کرد: در بانکداری متعارف توجه ویژه ای به محاسبات هزینه و فایده وجود دارد، در حالی که در بانک توسعه تعاون اهداف مهمی از جمله رضایت حداکثری تعاونی ها، حمایت از بنگاه های کوجک و متوسط در راستای ارتقای سطح تولید و ایجاد اشتغال مد نظر است.
این مقام بانکی تاکید کرد: مجموعه مدیریتی بانک توسعه تعاون برای پاسخگویی به عموم مردم در این برنامه حضور یافته اند و در این دیدارها مشکلات، مسائل و پیشنهادهای مردم بلاواسطه و مستقیما مطرح گردیده و در اسرع وقت برای گرهگشایی از مشکلات و بکارگیری پیشنهادها اقدام مقتضی صورت می پذیرد.
شیخ حسینی خاطر نشان کرد: بانک توسعه تعاون با رویکرد توسعه ای خدمت به جامعه هدف و تعاونگران را در اولویت قرار داده است و این هدفگذاری وجود دارد تا با شکل گیری تشکل های تعاونی، امکان پرورش استعدادهای بومی و فعالیت های اقتصادی مردم فراهم آید.
در این برنامه احمد محمدی سرپرست مدیریت امور اعتباری و علی وفایی سرپرست مدیریت شعب استان تهران نیز حضور داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.