کد خبر : 6928
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 شهریور 1401 - 13:45

خلخالی در اختتامیه نمایشگاه تحول صنعت خودرو خبر داد:

مریم آهون بر

راه اندازی سامانه جامع نیازهای فناورانه و نو آورانه

راه اندازی سامانه جامع نیازهای فناورانه و نو آورانه
معاون مدیر کل دفتر صنایع خودرویی وزارت صنعت، معدن و تجارت در مراسم اختتامیه نمایشگاه برنامه تحول صنعت خودرو از راه اندازی سامانه جامع نیاز های فناورانه و نو آورانه خبر داد.

به گزارش خریدار، ابوالفضل خلخالی معاون مدیر کل دفتر صنایع خودرویی وزارت صنعت، معدن و تجارت به ایجاد بسترهای لازم برای تحول صنعت خودروسازی اشاره کرد و گفت: سامانه جامع نیازهای فناورانه و نوآوری در صنعت خودرو که در آن اطلاعات شرکت‌های دانش بنیان تجمیع شده می‌تواند گام بزرگی را در صنعت خودرویی بردارد.
همچنین در این مراسم منصور انبیا رئیس دانشگاه علم و صنعت با اشاره به توانمندی منحصر به فرد دانشگاه علم و صنعت در عرصه خودروسازی گفت: این مساله در کشور بی سابقه است و ما باید قدر این مساله را بدانیم اما متاسفانه از این ظرفیت آنگونه که انتظار می‌رفت، استفاده نشد.
وی با همچنین با اشاره به تفاهم نامه امضا شده بین دانشگاه علم و صنعت و وزارت صمت گفت: امیدوارم این تفاهم‌نامه پاسخی به مطالبه رهبر معظم انقلاب در عرصه صنعت خودرو باشد.
وی ادامه داد: صنعت خودرو با عرصه سلامت و روان افراد جامعه ارتباط مستقیم دارد و آنچه من امروز در نمایشگاه مشاهده‌ کردم اگر پنجاه درصد آن هم عملیاتی شود گام رو به جلویی است و امیدوارم که نواقص صنعت خودرو رفع شده و رضایتمندی مردم هم در نهایت حاصل شود.
رییس دانشگاه علم و صنعت خاطرنشان کرد: این دانشگاه در طراحی پلتفرم خودرو جزو اولین دانشگاه هاست و امیدوارم از این ظرفیت استفاده شود و نکته مهم این که دانشگاه علم و صنعت به عنوان دانشگاهی صنعتی، چالش محور و جامع محور است که در میان دانشگاه‌های ایران همچون نگینی می‌درخشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.