کد خبر : 7671
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 15 شهریور 1401 - 14:02

مریم آهون بر

راه‌های همکاری بیمه تجارت نو و انجمن متخصصان روابط‌عمومی بررسی شد

راه‌های همکاری بیمه تجارت نو و انجمن متخصصان روابط‌عمومی بررسی شد
در ابتدای این نشست، رضا پورقاسم مدیر روابط‌عمومی و ارتباطات بیمه تجارت نو با اشاره به اهمیت برندینگ در صنعت بیمه، خواستار توسعه همکاری‌ها از جمله تقویت مناسبات حرفه‌ای و علمی و برنامه های آموزشی با انجمن متخصصان روابط‌عمومی شد.

به گزارش خریدار به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو، مهدی باقریان‌، رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی با مثبت ارزیابی کردن این دیدار اظهار داشت: در این دیدار ظرفیت‌های همکاری دو طرف در بخش روابط‌عمومی و ارتباطات مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد نتایج این دیدار در قالب یک تفاهم‌نامه پیگیری و اجرایی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.