کد خبر : 5725
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مرداد 1401 - 12:19

توسعه خدمات الکترونیکی در جلوگیری از اتلاف وقت مشتریان اهمیت دارد

توسعه خدمات الکترونیکی در جلوگیری از اتلاف وقت مشتریان اهمیت دارد
«عیسی امامی» در بازدید از شعب استان سمنان به یادآوری نکات و الزاماتی برای آماده‌سازی مشتریان در امر توسعه استفاده از خدمات الکترونیک پرداخت و بر مشتری‌مداری و اهمیت جلوگیری از اتلاف وقت مشتریان، تأکید کرد.

به گزارش خریدار به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره و «احمدرضا کریمی» مدیر امور استان‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به منظور بررسی عملکرد مدیریت شعب استان سمنان، دیدار با مسئولان و برگزاری نشست با کارکنان صف و ستاد، در سفری سه روزه، از همه شعب این استان بازدید کردند.
امامی از شعبه‌های «مهدی‌شهر»، «بلوار قدس»، «شهدای سمنان»، «بلوار ۱۷شهریور»، «گرمسار»، «میدان جمهوری»، «۲۲بهمن شاهرود»، «دامغان» و همچنین «باجه میدان جمهوری شاهرود» (واقع در مجن) بازدید و نحوه عملکرد آن‌ها در دستیابی به اهداف ترسیم شده را بررسی کرد.
وی در بازدید از شعب استان سمنان به یادآوری نکات و الزاماتی برای آماده‌سازی مشتریان در امر توسعه استفاده از خدمات الکترونیک پرداخت و بر مشتری‌مداری و اهمیت جلوگیری از اتلاف وقت مشتریان، تأکید کرد.
دیدار با شهردار و جمعی از اعضای شورای شهر مجن به منظور توسعه تعاملات مالی و استفاده از ظرفیت‌های این مجموعه در ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه از دیگر اقدامات صورت گرفته در این سفر بود.
امامی در نشست هم‌اندیشی با کارکنان صف و ستاد استان سمنان به بیان راهبردهای کلان بانک برای تعیین اهداف سال ۱۴۰۱ پرداخت و کارکنان را برای تحقق این مهم مکلف خواند و بیان داشت: با تشریک مساعی و هم‌افزایی پرسنل، اهداف ترسیم شده دست یافتنی است.
وی همچنین بابت رشد سهم بانک قرض‌الحسنه مهر ایران هم در بخش منابع قرض‌الحسنه و هم در بخش کل منابع شبکه بانکی استان، کارکنان استان را شایسته تشویق دانست و از کارکنان حاضر در جلسه به نمایندگی از سایرین قدردانی کرد.
«احمدرضا کریمی» مدیر امور استان‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز که در این جلسه حاضر بود، ضمن تشریح اهمیت نقش بانک‌ها در اقتصاد کشور، جدیت در جلب رضایت و تکریم مشتریان و خدمت به خلق را از ویژگی‌های کارکنان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برشمرد.
کریمی همچنین از کارکنان این استان بابت خلق شاخص‌های درخشان در بخش کاهش مطالبات و همچنین اصلاح نسبت مصارف به منابع در مدت بسیار کوتاه، قدردانی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.