کد خبر : 4565
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 تیر 1401 - 13:15

تصویب افزایش ۱۰۰ درصدی سرمایه موسسه اعتباری ملل در مجمع فوق العاده

تصویب افزایش ۱۰۰ درصدی سرمایه موسسه اعتباری ملل در مجمع فوق العاده
افزایش ۱۰۰ درصدی سرمایه موسسه اعتباری ملل در مجمع عمومی فوق العاده موسسه مورد تصویب قرار گرفت.

به گزارش خریدار به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل: مجمع عمومی عادی فوق العاده موسسه اعتباری ملل با حضور 51/82 درصدی سهامداران اصالتاً و وکالتاً در تاریخ پانزدهم تیرماه ۱۴۰۱ در ساختمان مرکزی این موسسه برگزار گردید.
در این جلسه که با حضور اعضای محترم هیئت مدیره نماینده محترم سازمان بورس و اوراق بهادار و نماینده بازرسی و حسابرس قانونی و سهامداران برگزار شد، پس از قرائت دستور جلسه و همچنین نامه بانک مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار مجمع موسسه اعتباری ملل با افزایش سرمایه موسسه از محل آورده نقدی سهامداران موافقت به عمل آورد.
این گزارش می افزاید: در ابتدای جلسه و پس از انتخاب هیئت رئیسه مجمع، حجت الاسلام و المسلمین جوادی به عنوان رئیس مجمع پس از خیر مقدم به حاضرین و تبریک پیشاپیش عید قربان ضمن تشریح روند مکاتبات و پیگیری های موسسه برای اخذ مجوز افزایش سرمایه موسسه گفت: در راستای تکلیف بانک محترم مرکزی جهت تبدیل وضعیت موسسه و بهبود نسبت کفایت سرمایه موسسه، کاهش ریسک های موجود، استفاده حداکثری از ظرفیت ها با هدف افزایش توان برای توسعه فعالیت های سودآور موسسه و حفظ توان رقابت پذیری در صنعت بانکداری از مدت ها قبل به دنبال دریافت مجوز افزایش سرمایه از بانک مرکزی بودیم که ضمن تشکر از مدیران ارشد بانک مرکزی مجوز مربوطه صادر و از طریق پیگیری های بعدی نیز جهت اخذ مجوز افزایش سرمایه از سازمان بورس و اوراق بهادار بعمل آمد و در نهایت با صدور مجوز های مورد نیاز و تنظیم طرح توجیهی در خدمت سهامداران گرانقدر برای موضوع افزایش سرمایه هستیم.
ایشان در ادامه بیان داشتند: پس از تایید افزایش سرمایه از محل آورده نقدی سهامداران در نظر داریم از محل تجدید ارزیابی اموال نسبت به افزایش سرمایه موسسه اقدام نماییم.
بعد از بیانات مدیر عامل موسسه اعتباری ملل گزارش موسسه حسابرسی فریوران راهبرد در خصوص گزارش توجیهی هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه موسسه اعتباری ملل از ۱۰ هزار میلیارد ریال به ۲۰ هزار میلیارد ریال قرائت شد. و در ادامه پس از استماع نکته نظرات سهامداران نسبت به دستور جلسه رای گیری بعمل آمدو مجمع با افزایش سرمایه موسسه از ده هزار میلیارد ریال به بیست هزار میلیارد ریال از آورده نقدی سهامداران موافقت نمود.
روابط عمومی برای کلیه سهامداران و سپرده گذاران موسسه اعتباری ملل سلامتی و بهروزی آرزو می نماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.