کد خبر : 18713
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1402 - 13:11

مدیر عامل پست بانک ایران خبر داد؛

مجتبی دوراندیش

تحقق 30 درصدی اهداف کمی تعهدات ضمانت‌نامه‌ها و گشایش اسنادی سال جاری در فروردین ماه

تحقق 30 درصدی اهداف کمی تعهدات ضمانت‌نامه‌ها و گشایش اسنادی سال جاری در فروردین ماه
مدیر عامل پست بانک ایران، با اشاره به عملکرد 30 درصدی مدیریت شعب استان‌ها و مناطق تهران در تحقق تعهدات بانک در فروردین ماه سال جاری، گفت: آمارها نشان می‌دهد که شعب بانک در سراسر کشور 30 درصد اهداف کمی تعهدات ضمانت‌نامه‌ها و گشایش اسنادی سال 1402 را در طی یک ماه گذشته محقق کرده‌اند.

به گزارش خریدار، بهزاد شیری با بیان این مطلب افزود: بر طبق اهداف پایش و پویش سال جاری، مدیریت شعب استان‌ها در شش ماه اول سال باید 80.662.732 میلیون ریال از اهداف کمی تعهدات ضمانت‌نامه و گشایش اعتبارات اسنادی را محقق کنند که در فروردین ماه 4.083.959 میلیون ریال از این تعهدات را عملی کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه در بازه زمانی یک ماهه ابتدای سال جاری، مدیریت شعب استان قزوین 85 درصد تعهدات خود در این حوزه را محقق کرده است، ادامه داد: پس از استان مذکور، مدیریت شعب استان‌های مرکزی و کرمانشاه به ترتیب با 80 و 78 درصد در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.
مدیر عامل بانک با بیان اینکه مدیریت شعب استان قزوین در فروردین ماه گذشته، 224.602 میلیون ریال از 263.264 میلیون ریال هدف کمی تعهدات ضمانت‌نامه و گشایش اعتبار اسنادی خود را عملی کرده است، تصریح کرد: در همین بازه زمانی، مدیریت شعب استان‌های مرکزی و کرمانشاه به ترتیب 85.134 و 190.087میلیون ریال از این هدف را محقق کرده‌اند.
شیری با اشاره به اینکه فرهنگ سازی، آموزش شعب و استفاده از ظرفیت‌های ایجاد شده مانند طرح سفیران نقش موثری در تحقق اهداف کمی تعهدات ضمانت‌نامه ها و گشایش اعتبارات اسنادی ایفا می‌کند، گفت: استان‌های البرز، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و خراسان شمالی نیز طی یک ماهه ابتدایی سال جاری عملکرد قابل قبولی در این زمینه داشته‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.