کد خبر : 708
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 فروردین 1401 - 12:02

تأکید مدیرعامل بانک دی بر نقش محوری نظام بانکی در تحقق شعار سال

تأکید مدیرعامل بانک دی بر نقش محوری نظام بانکی در تحقق شعار سال
مدیرعامل بانک دی با تأکید بر نقش محوری نظام بانکی در تحقق شعار سال مبنی بر «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» گفت: مجموعه سیاست‌ها و برنامه‌های بانک دی در مسیر تحقق شعار سال، تدوین و ابلاغ شده است.

به گزارش خریدار به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ علیرضا قیطاسی به همراه رییس و اعضای هیئت‌مدیره در دیدار نوروزی با همکاران ضمن بازدید از شعبه مرکزی این بانک، تمرکز بر درآمدهای کارمزدی و غیرمشاع خدمات ارزی را یک مزیت رقابتی ویژه برای بانک دانست و تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به یکسان بودن خدمات ارائه شده در بخش ریالی در نظام بانکی، توجه به درآمدهای غیرمشاع حاصل از ارائه خدمات ارزی به مشتریان از طریق ارائه سبد متنوعی از محصولات، اقدامی موثر در سیستم درآمدی بانک‌ محسوب می‌شود.
وی افزود: شعبه مرکزی به واسطه برخورداری از مشتریان اختصاصی و شرکتی ویژه باید در ارائه خدمات ارزی متنوع، پیشگام و الگوی سایر شعب باشد.
مدیرعامل بانک دی سال ۱۴۰۱ را برای شبکه بانکی یک سال مهم و ویژه دانست و تصریح کرد: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری( مدظله‌العلی) محور تمرکز اقتصادی کشور باید بر شعار «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» باشد که این رهنمود، وظیفه نظام بانکی را بیش از پیش حائز اهمیت کرده است.
وی ادامه داد: شعب باید بر اساس دستور هفت ماده‌ای رییس‌کل محترم بانک مرکزی، در ارائه تسهیلات آسان به مشتریان به‌ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدکنندگان داخلی، نهایت همراهی و همکاری را داشته باشند تا نقش خود را در تحقق شعار سال ایفا کنند.
قیطاسی در پایان با اشاره به هدفگذاری عملیاتی و استراتژی‌های بانک در سال ۱۴۰۱ گفت: سهم شعب در جذب مشتریان و میزان افزایش درآمدهای سال ۱۴۰۱ به همراه خط‌مشی اعتباری تدوین شده است که امیدوارم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شاهد تحقق اهداف باشیم.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.