کد خبر : 7259
تاریخ انتشار : جمعه 11 شهریور 1401 - 11:04

تأسیس مدرسه فوتبال توسط شهرداری تهران

تأسیس مدرسه فوتبال توسط شهرداری تهران
شهردار تهران در روز جهانی داور، میزبان داوران برجسته فوتبال کشور و شاغل در شهرداری تهران بود.

به گزارش خریدار، علیرضا زاکانی شهردار تهران در دیدار با علیرضا فغانی، محمدرضا ابوالفضلی و محمدرضا منصوری سه داور بین المللی فوتبال کشور و شاغل در شهرداری تهران که به مناسبت روز جهانی داور انجام شد، اظهار کرد: شهرداری تهران‌ آماده هر نوع خدمت و کمکی در حوزه ورزش است؛ چرا که نگاه ما نگاه ملی است و فراتر از موضوعات خط کشی شده از برافراشته شدن نام و پرچم ایران استقبال می کنیم.

وی امیدی که افتخارآفرینی توسط ورزشکاران به ملت می‌دهد را سرمایه ای عظیم برشمرد و تاکید کرد: تا جایی که می‌توانیم باید به خلق افتخارات کمک کنیم و زمینه نشاط و آرامش مردم را فراهم کنیم.

زاکانی با اشاره به اینکه برخی از کشورها سعی می‌کنند چهره عقب‌مانده و بدوی از ایران را در جهان القا کنند، بیان کرد: در مقابل چنین نگاهی، وقتی شهروندان این کشورها به ایران می‌آیند، پیشرفت‌ها و توسعه ایران باعث تعجب و حیرت آنها می شوند؛ البته ما به این مقدار قانع نیستیم و باید برای پیشرفت روزافزون کشور و انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

شهردار تهران درباره اقداماتی که برای حوزه ورزش در شهرداری انجام می شود نیز توضیح داد: تلاش می کنیم از درون محلات بتوانیم وضعیت چندین رشته مختلف ورزشی را سامان دهیم و در رشته های ورزشی مختلف در کف محلات پدیده هایی پیدا کنیم؛ سعی می کنیم در هر سال رویدادی برگزار کنیم که ورزشکاران در محلات با هم رقابت کنند و پس از آن نفرات برتر در سطح نواحی و مناطق و در نهایت سطح شهر با هم به رقابت بپردازند.

وی با بیان اینکه در هر منطقه ای به دنبال تاسیس مدرسه فوتبال هستیم تا استعدادها شناسایی و شکوفا شوند؛ عنوان کرد: شهر تهران ظرفیت و پتانسیل زیادی در عرصه ورزش دارد و برای توسعه ورزش در شهر از نظرات و همفکری شما استفاده می‌کنیم.

در ادامه این دیدار علیرضا فعانی داور بین المللی فوتبال کشور گفت: نگاه به کشور ما با توجه به جوسازی های برخی از کشورها مثبت نیست اما با نمایش قابلیت های ما در عرصه های جهانی، این نگاه به تدریج در حال تغییر است.

وی افزود: شهرداری در بحث حمایت از استقلال و پرسپولیس و استعدادهای عصر جدید بسیار تلاش کرده و امیدواریم از تیم داوری نیز حمایت کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.