کد خبر : 7383
تاریخ انتشار : شنبه 12 شهریور 1401 - 19:48

با حضور معاون وزیر صمت انجام شد:

مریم آهون بر

بهره برداری از دو واحد صنعتی گرمسار با اشتغال‌زایی برای ۴۷ نفر

بهره برداری از دو واحد صنعتی گرمسار با اشتغال‌زایی برای ۴۷ نفر
شرکت ریسندگی و بافندگی افلاک و شرکت صنایع گاز نور کویر خاور با حضور سید مهدی نیازی معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت و مدیران استانی در شهرستان گرمسار افتتاح شد.

به گزارش خریدار ، علی تشنه دل مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، گفت: شرکت ریسندگی و بافندگی افلاک با زیربنای یک هزار و ۵۰۰ متر مربع و با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان در شهرک صنعتی ایوانکی قرار دارد که ظرفیت تولید سالانه این شرکت ۹۰۰ تن نخ پلی استر تکسچره و ۷۰۰ نوار کش‌دار است و اشتغال ۱۲ نفر را فراهم می‌کند.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: شرکت صنایع گاز نور کویر خاور نیز با زیربنای چهار هزار و ۴۰۰ متر مربع و با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد تومان در شهرک صنعتی جنت آباد شهرستان گرمسار مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی افزود: ظرفیت تولید سالانه این شرکت سه میلیون دستگاه انواع رگلاتور علمک گاز، کنتور گاز دیافراگمی با قابلیت و بدون قابلیت قرائت از راه دور است و زمینه اشتغال ۳۵ نفر را فراهم می‌کند.
تشنه دل با اشاره به طرح صنعتی آرتا دارو آداک در شهرک صنعتی ایوانکی در شهرستان گرمسار با زیربنای یک هزار و ۷۰۰ متر مربع و با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری بالغ بر ۷.۳ میلیارد تومان در شهرک صنعتی ایوانکی گفت: معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت از این طرح صنعتی در حال احداث در هفته دولت بازید شد.
تشنه دل افزود: ظرفیت تولید سالانه این واحد صنعتی بیش از ۶۶ میلیون عدد انواع قرض ضد سرطان، انواع ویتامین، محصولات بهداشتی و آرایشی و انواع داروی خوراکی است که با راه اندازی کامل این طرح ۷۵ نفر مشغول به کار خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.