کد خبر : 6473
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 مرداد 1401 - 15:43

مجتبی دوراندیش

برای دومین سال پیاپی سپرده‌گذاران بانک اقتصادنوین سود مازاد دریافت کردند

برای دومین سال پیاپی سپرده‌گذاران بانک اقتصادنوین سود مازاد دریافت کردند
بانک اقتصادنوین موفق شد برای دومین سال پیاپی به سپرده‌های سرمایه‌گذاری مدت‌دار مشتریان در سال 1400 سودی مازاد بر سود علی‌الحساب (سود قطعی) پرداخت کند.

به گزارش خریدار به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، عملکرد درخشان این بانک در عملیات واسطه‌گری پولی که در نتیجه رشد قابل‌توجه در سپرده‌ها و دیگر منابع، اعطای تسهیلات مناسب با رعایت بهداشت اعتباری و مدیریت حاشیه سود رقم خورد، افزایش درآمدهای مشاع و سود عملیاتی سال 1400 را در پی داشت و این زمینه را فراهم کرد تا این بانک بتواند در پاسخ به اعتماد سپرده‌گذاران و در راستای اجرای عملیات بانکداری اسلامی، برای دومین سال مالی متوالی مابه‌التفاوت سود قطعی پرداخت کند.

میزان مابه‌التفاوت سود قطعی سال 1400 بانک اقتصادنوین نسبت به سال 1399 بیش از ۲.۳ برابر شده است که بر اساس دستورالعمل‌ها و بخش‌نامه‌های بانک مرکزی ج.ا.ا محاسبه و به حساب سپرده‌گذاران بانک اقتصادنوین واریز شد.
گفتنی است، بانک اقتصادنوین که در سال 1400 بیشترین نرخ رشد در درآمدهای مشاع را در میان تمامی بانک‌های بورسی داشته، روند سودآوری خود را در سال 1401 نیز ادامه داده و موفق شده در چهارماهه نخست سال جاری 10هزار و 816 میلیارد ریال سود از محل عملیات واسطه‌گری پولی محقق کند. این عملکرد مناسب، نویدبخش روزهای خوب برای سپرده‌گذاران و سهامداران این بانک است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.